قدس آنلاین: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گلپایگان گفت: امروز همه معادلات سیاسی و فرهنگی جهان به نوعی وابسته به مذاکرات 1+5 و در حقیقت وابسته به جمهوری اسلامی است.

همه معادلات سیاسی و فرهنگی جهان  در گرو مذاکرات 1+5 است

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، محمداسماعیل علیشاهی در نشست خبری با خبرنگاران ، ضمن تبیین برنامه های ویژه دهه فجر انقلاب افزود: امسال تبیین دستاوردهای انقلاب به ویژه برای نسل جوان و مردمی کردن جشن‌ها در دستور کار برنامه‌های دهه فجر قرار گرفته است.

وی اظهار داشت: اعزام کاروان راهیان نور و برگزاری یادواره شهدای نیوان نار از جمله پیش برنامه‌های دهه فجر است که امروز صبح و امشب برگزار می‌شود.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه گلپایگان تصریح کرد: نشست کشاورزان نمونه شهرستان با حضور رئیس کانون بسیج مهندسان کشور در سالن همایش بصیرت، دیدار مسئولان شهرستان با پیشکسوتان و فعالان انقلاب، رژه خودرویی و ختم ۱۳۵۷ صلوات و ۳۶ ختم قرآن کریم توسط پایگاه‌های تابعه حوزه حضرت زینب(س) از برنامه‌های روز نخست دهه فجر است.
فرمانده سپاه گلپایگان تصریح کرد: اجرای صبحگاه سراسری و نواخته شدن زنگ انقلاب در مدارس شهرستان، استقرار تیم پزشکی در روستاهای محروم شهرستان، برگزاری جشنواره فرهنگی ورزشی فدائیان ولایت و برگزاری همایش دوچرخه سواری فدائیان نبی اکرم(ص) در حمایت از رسول مکرم اسلام از دیگر برنامه‌های دهه فجر انقلاب است.
وی بیان داشت: روز پنجشنبه ۱۶ بهمن ماه با عطرافشانی گلزارهای شهدای سطح شهرستان و برگزاری همایش روشنگری و بصیرتی هزمان با مراسم اربعین شهدای نظم و امنیت شهرستان با حضور حجت‌الاسلام ابوترابی نائب رئیس مجلس شورای اسلامی در امامزاده هفده‌تن از مهمترین برنامه‌های این دهه مبارک محسوب می‌شود.
علیشاهی گفت: برگزاری مسابقه نقاشی کودکان همزمان با نماز جمعه، برگزاری یادوراه شهدای فرهنگی و دانش‌آموزی و نورافشانی و سردادن نوای الله اکبر در ۲۱ بهمن ماه در نقاط مختلف شهرستان و به صورت متمرکز در جوار امامزاده هفده‌تن از دیگر برنامه‌های ویژه دهه فجر است.
فرمانده سپاه گلپایگان با اشاره به تاکید مقام معظم رهبری در پاسداری از انقلاب، خاطرنشان کرد: در روز ۲۲ بهمن ماه نیز حضور پرشور اقشار مختلف در راهپیمایی پیروزی انقلاب و با محوریت استکبارستیزی اوج برنامه‌های ویژه دهه فجر انقلاب است که مانند همیشه باشکوه برگزار می‌شود.
وی در ادامه اظهار کرد: امروز که جنگ رسانه‌ای و جنگ نرم دنیا را فراگرفته، رسالت رسانه‌ها بسیار دشوارتر و سنگین‌تر شده است و امیدواریم هر قلمی که می‌زنند مرضی رضای حق قرار بگیرد.
علیشاهی گفت: همانگونه که همواره امام راحل تاکید داشتند، حفظ و نگهداری از انقلاب بسیار دشوارتر از ایجاد و پیروزی انقلاب است، امروز وظیفه همه ما در پاسداری از انقلاب اسلامی بسیار سنگین و حساس است.
فرمانده سپاه گلپایگان بیان کرد: کشور ما در ۳ مقطع مشروطه، نهضت ملی و انقلاب اسلامی، انقلاب و بیداری ملی را دیده اما در ۲ مقطع اول انقلاب‌ها با شکست مواجه شد ولی در انقلاب اخیر به برکت شخص امام راحل، حمایت مردم و اسلامی بودن انقلاب، نهضت پیروز شد، استمرار یافت و هر روز بالنده‌تر به حرکت خود ادامه می‌دهد.
وی با اشاره به حساسیت‌های دهه فجر امسال تاکید کرد: به فرموده رهبر معظم انقلاب ما هم‌اکنون در گذر از یک پیچ تاریخی قرار داریم، با توجه به بیداری اسلامی که به تاسی از انقلاب اسلامی ما در منطقه و سایر نقاط جهان اتفاق افتاد و کشورهای مختلف در برابر حاکمان ظالم خود به پاخاستند.
علیشاهی تصریح کرد: در شرایطی که دشمنان به دنبال خاورمیانه جدیدی بودند و این بیداری اسلامی را بیداری انسانی دانستند، انقلاب اسلامی ما به خوبی نقش خود را ایفا کرد و دشمنان نتوانستند به اهداف شوم خود دست یابند.
فرمانده سپاه گلپایگان همچنین به مذاکرات هسته‌ای اشاره و خاطرنشان کرد: از دیگر حساسیت‌های این زمان مذاکرات ۱+۵ است که تیم مذاکره کننده با حمایت رهبر معظم انقلاب و بدون عبور از خطوط قرمز نظام تاکنون به خوبی پیش رفتند و این مسائل حساسیت‌ها را دوچندان می‌کند.
وی با بیان اینکه امروز همه معادلات سیاسی و فرهنگی جهان به نوعی وابسته به این مذاکرات و در حقیقت وابسته به جمهوری اسلامی است، اظهار داشت:

علیشاهی خاطرنشان کرد: این مردم خود انقلاب کردند و خود آنان نیز در قالب مدارس، مساجد، تکایا، پایگاه‌های بسیج، اصناف، کارگران و سایر اقشار به بهترین شکل می‌توانند جشن‌های فجر انقلاب را برپا کنند که البته سپاه نیز به عنوان مسئول بسیج مردمی با بیش از ۵۰ عنوان برنامه در این راستا فعالیت می‌کند.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.