۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۵۰
کد خبر: 262094

پیشکسوت باشگاه پرسپولیس با بیان اینکه قبل از شروع فصل به امیررضا خادم بابت به قهقرا رفتن پرسپولیس تذکر داده بود، به انتقاد از بازیکن برزیلی پرسپولیس پرداخت و گفت: «تادئو» بازیکن درجه 10 هم نیست.

انتقاد یک پرسپولیسی از خرید جدید

به گزارش قدس آنلاین، ابراهیم آشتیانی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره شکست تیم فوتبال پرسپولیس برابر ذوب آهن در هفته هجدهم لیگ برتر فوتبال، اظهار کرد: ظرفیت پرسپولیس از این بالاتر نیست. دیگر هیچ امیدی نیست که پرسپولیس در جمع مدعیان قرار بگیرد. نه نقاط ضعف پرسپولیس برطرف شده و نه چیز خاصی به این تیم اضافه شده است. متاسفانه با این نتایج و عملکرد، به اعتبار پرسپولیس بی نهایت لطمه وارد شد.

وی افزود: من از طرفداران پرسپولیس می‌خواهم یک مقدار تحمل کنند. به هر حال شرایط اینطور نمی‌ماند. بازیکنان پرسپولیس امسال را باید یک جوری سر کنند و اجازه ندهند در جدول از این پایین‌تر بروند.

پیشکسوت پرسپولیس با انتقاد از بی برنامگی این تیم در بازی با ذوب آهن، تاکید کرد: پرسپولیس نه کار ترکیبی داشت و نه بازی‌ساز. ما از نظر فنی چیز خاصی ندیدیم. خط دفاع هم که بدون تمرکز بود و همانند قبل، مهاجمان حریف به راحتی از آن نفوذ می‌کنند.

آشتیانی همچنین با اشاره به اولین بازی «تادئو» برزیلی برای پرسپولیس و امتناع او برای تعویض شدن،تاکید کرد: اعتراض کردن در پرسپولیس باب شده است. متاسفانه کار به جایی رسیده که یک خارجی هم به تصمیم کادر فنی اعتراض می‌کند. این واقعا قابل قبول نیست و ضعف کادر فنی، هیات مدیره و باشگاه را می‌رساند. اصلا چه معنا دارد یک بازیکن خارجی در لیگ ایران اعتراض کند. بازیکنی که در روستای خودش هم راهش نمی‌دهند ولی اینجا تمام امکانات را در اختیارش قرار می‌دهند!

وی تاکید کرد: این بازیکنان خارجی حتی درجه 10 هم نیستند. آنها می‌آیند و قراردادی می‌بندند که من می‌دانم داخل آن قراردادها چه خبر است. این قراردادها مثل قرارداد همان دروازه‌بانی بود که رباط صلیبی پاره کرده بود ولی چند سال پیش از دوبی با پرسپولیس 400 میلیون تومان قرارداد بست. همانجا پول رد و بدل شد و 40 میلیون به حساب یکی دیگر واریز شد. متاسفانه فساد در فوتبال ما بیداد می‌کند.

پیشکسوت پرسپولیس در ادامه، به وضعیت این باشگاه انتقاد کرد و گفت: من از روز اول چنین شرایطی را پیش بینی کرده و حتی به خادم تذکر داده بودم. به خادم گفته بودم که پرسپولیس با این وضعیت به قهقرا خواهد رفت. خادم همان موقع از دستم ناراحت شد ولی کاش حرفهایم را ضبط می‌کردم. من 50 سال در پرسپولیس بودم و می‌دانم که شرایطش چطور است!

 

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.