قدس آنلاین یزد - معاون برنامه ریزی و اشتغال استاندار یزد گفت: شایسته است ایرانیان و یزدیهای خارج از کشور که علاقه مند به سرمایه گذاری در استان هستند شناسایی و دعوت به همکاری شوند .

شناسایی و دعوت از ایرانیان خارج از کشور برای سرمایه گذاری

به گزارش قدس آنلاین از یزد ، محمد رضا بابایی در جلسه کار گروه اقتصادی و بازرگانی ایرانیان خارج از کشور اظهار داشت: باید راهکارهای لازم جهت حمایت از ایرانیان خارج از کشور و انتقال سرمایه آنان جهت همکاری در اجرای پروژه های عمرانی استان پیش بینی شود.

وی به شرح وظایف کار گروه اقتصادی و بازرگانی استان اشاره و افزود: حمایت از صادرات کالا و خدمات فنی مهندسی ایران به بازارهای جهانی ، تشویق ایرانیان به سرمایه گذاری در داخل کشور و استان و ارائه تسهیلات مربوطه و برنامه ریزی برای بازدید ایرانیان از پروژه های عمرانی ، اقتصادی و صنعتی کشور از مهم ترین وظیفه های این کار گروه است .

بابایی با اشاره به سفر رئیس جمهوری به استان یزد در آینده نزدیک تصریح کرد : تعدادی از یزدیهای خارج از کشور در حال شناسایی هستند تا در همایشی با حضور رئیس جمهور در یزد حضور یابند .

در ادامه این نشست هر یک از اعضاء کار گروه اقتصادی و بازرگانی به بیان دیدگاههای خود پرداختند و بر مشارکت بخش خصوصی در دعوت از ایرانیان خارج از کشور و اعتماد سازی آنها برای سرمایه گذاری در استان تاکید کردند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.