عضو برجسته دفتر سیاسی جنبش حماس با بیان اینکه این جنبش در رویارویی با اسرائیل در جنگ اخیر غزه توصیه‌های سید حسن نصرالله را اجرا کرده است، از دبیرکل حزب الله لبنان خواست تا برای بالابردن آمادگی در مرزهای فلسطین با جنبش حماس هماهنگ شود.

الزهار هماهنگی حزب‌الله و حماس علیه اسرائیل را خواستار شد

به گزارش  (ایسنا)، محمود الزهار، عضو برجسته دفتر سیاسی جنش حماس در مصاحبه با شبکه المنار لبنان از سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب الله لبنان خواست تا با جنبش حماس برای افزایش آمادگی در مرزهای فلسطین هماهنگ شود.

وی گفت: جنبش حماس هر جا که باشد فلسطین را هدف خود می‌داند و ما از ایران می‌خواهیم تا پول و سلاح بیشتری برای مقابله با اشغالگری در فلسطین در اختیار ما بگذارد.

الزهار خاطرنشان کرد: ما همواره خواهان همکاری به خاطر فلسطین هستیم چرا که فلسطین مساله اصلی ماست و نمی‌توانیم از آن کناره گیری کنیم. هیچ یک از درگیری‌های عربی که در اطرافمان رخ می دهد نباید ما را از مسئله فلسطین غافل کند.

وی ضمن تبریک عملیات حزب الله علیه رژیم صهیونیستی در شبعا گفت: ما سفارش و سخن سید حسن نصرالله را در حمله اخیر اسرائیل به نوار غزه در محور فعالیت‌های خود قرار دادیم.

الزهار گفت: مقاومت فلسطین نظریه امنیت داخلی و نیروی بازدارندگی اسرائیل را هدف قرار داد و اسرائیل امروز از سوی فلسطین ضربه دیده است.

وی تصریح کرد: ما به عهد و پیمان خود برای آزادسازی خاک و حفظ آرمان‌های فلسطین عمل می‌کنیم.

 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.