در جلسه ستاد اجرایی دوازدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد طی حکمی از سوی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی دبیر دوازدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد منصوب شد.

دبیر دوازدهمین جشنواره فیلم فجر مشهد منصوب شد
جلسه ستاد اجرایی دوازدهمین جشنواره فیلم فجر در مشهد با حضور مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در سالن اجتماعات این اداره کل برگزار شد.
در این جلسه سید سعید سرابی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی بر برگزاری مناسب جشنواره فیلم فجر در مشهد تاکید کرد و گفت: جشنواره فیلم فجر یکی از مطالبات به حق مردم است ما هر ساله باید سعی کنیم با نگاهی به نظر سنجی های گذشته ایرادات را رفع و جشنواره ای بهتر برگزار کنیم.
وی اظهار داشت: امسال باید در تبلیغات سعی شود از تبلیغات اثرگذارتر و کم هزینه تر استفاده شود.
مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی در خصوص تامین بودجه جشنواره عنوان داشت: بخشی از بودجه برگزاری جشنواره با نظر مساعد مسوولین استان از سوی استانداری خراسان رضوی تخصصیص می یابد.
وی افزود: با نظر استاندار محترم نیز مکاتبه ای با شهرداری مشهد شده است که مطابق سنوات گذشته بخشی از هزینه های جشنواره توسط شهرداری تامین شود ، امیدواریم شهرداری نیز در این زمینه یاریگر جشنواره باشد تا جشنواره ای در خور شان علاقمندان سینما در مشهد برگزار شود.
در این جلسه ناصر نبی زاده به عنوان طی حکمی از سوی مدیر کل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان رضوی و رییس شورای سیاستگذاری جشنواره به عنوان دبیر دوازدهمین جشنواره فیلم فجر منصوب شد .
در این جلسه کمیته های جشنواره فیلم فجر گزارش از روند برگزاری این جشنواره در مشهد ارائه کردند و مقرر شد با اعلام اسامی فیلم ها و زمان دقیق برگزاری جشنواره نشست خبری جشنواره برگزار و اسامی فیلمها اطلاع رسانی شود.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.