۱۱ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۳
کد خبر: 262161

آقای گل فوتبال آسیا اعلام کرد که افتخار می‌کند که هواداران تیم ملی فوتبال ایران در جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵ جوی خارق‌العاده در ورزشگاه‌ها ایجاد کردند.

اظهار نظر علی دایی در استرالیا

به گزارش قدس آنلاین، سامی الجابر، علی دایی و داتو سو چین آن، سفرای کنفدراسیون فوتبال آسیا به تمجید از عملکرد تیم‌ها در مسابقات جام ملت‌های آسیا 2015 در استرالیا پرداختند.

این سه اسطوره فوتبال در ورزشگاه سیدنی حاضر شدند تا بازی فینال این دوره از مسابقات بین دو تیم استرالیا و کره ‌جنوبی را از نزدیک تماشا کنند.

سامی‌الجابر در این باره اظهار داشت: از اول بازی‌ها را دنبال کردم و شک ندارم که فوتبال بسیار خوبی را از تیم‌ها شاهد بودیم. بسیار مفتخرم که دنیا این تورنمنت را تماشا می‌کرد و همه می‌‌توانستند استانداردهای بالایی را که در استرالیا داشتیم، ببینند. اینکه همه می‌توانستند بازیکنان جوان فوق‌العاده‌ای را تماشا کنند که معمولا شانس این دیده شدن را ندارند.

علی دایی، برترین گلزن تاریخ فوتبال آسیا نیز گفت: من فکر می‌کنم مسابقات جام ملت‌های آسیا  موفقیت بسیار بزرگی بوده است. استانداردهای فوتبال بسیار خوب بوده است و با توجه به بازی‌هایی که من دیدم اختلاف بسیار کمی بین تیم‌های شرکت کننده وجود داشت.

وی ادامه داد: همچنین جمعیت فوق‌العاده‌ای در ورزشگاه‌ها برای تماشای بازی‌ها حاضر شدند و ورزشگاه‌ها را پر کردند و چنین جو خارق‌العاده‌ای را به وجود آوردند. به خصوص افتخار می‌کنم که بگویم وقتی ایران بازی می‌کرد، چنین جوی در ورزشگاه حاکم بود.

داتو سو، بازیکن سابق و سرمربی تیم ملی فوتبال مالزی نیز گفت: من فکر می‌کنم تعداد مردمی که ما در این مسابقات دیدیم، به تنهایی نشان دهنده تثبیت فوتبال در استرالیا است و این جمعیت که در اینجا حاضر شدند، با آغوش باز از جام ملت‌های فوتبال آسیا استقبال کردند.

وی اضافه کرد: استانداردهایی که ما دیدیم قطعا با بخش‌هایی از اروپا و سایر نقاط دنیا قابل مقایسه است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.