قدس آنلاین: عکاس و خبرنگار قدس آنلاین موفق به کسب رتبه نخست جشنواره ملی ترافیک مشهد شد.

درخشش عکاس و خبرنگار قدس آنلاین در نخستین جشنواره ملی ترافیک مشهد

بنابر گزارش قدس آنلاین؛ احمد فیاض؛ عکاس و خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قدس آنلاین و عضو انجمن عکاسان خراسان رضوی توانست با درخشش خود در نخستین جشنواره ملی ترافیک مشهد(مسیر جدید)، رتبه اول عکس این جشنواره را از آن خود نماید. از مجموع 6 عکس ارسالی وی با موضوع ترافیک، 4 عکس که بیشترین تعداد را نیز بخود اختصاص داد، به نمایشگاه پایانی راه یافت و یک اثر از این تعداد، رتبه اول را بدست آورد.

گفتنی است این دومین مقام اولی نامبرده طی سال جاری در مسابقات عکاسی با موضوع ترافیک است و پیش از این نیز وی موفق به کسب رتبه نخست مسابقه عکس سوژه های ترافیکی - بزرگداشت هفته ناجا با میزبانی استان سمنان- شده است.

نخستین جشنواره ملی ترافیک با هدف ارتقاء سطح نگرش و رفتارهای ترافیکی، افزایش دانش شهروندان در جهت کاهش و پیشگیری آسیب های رانندگی و افزایش ایمنی ترافیک و ارائه الگوهای مناسب در رانندگی در بخش های فیلم کوتاه، فیلم نامه کوتاه، تیزر، تک عکس موضوعی و پوستر شامگاه شنبه 11 بهمن با معرفی برگزیدگان به خط پایان رسید. این جشنواره با عنوان « مسیر جدید» به همت سازمان فرهنگی- تفریحی شهرداری مشهد و با مشارکت پلیس راهنمایی و رانندگی خراسان رضوی، معاونت هنری و سینمایی اداره ارشاد اسلامی خراسان رضوی، فرهنگ سرای ترافیک و انجمن عکاسان خراسان رضوی برای نخستین بار و در سطح ملی برگزار گردید.

 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مژگان IR ۰۹:۵۸ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    1 0
    تبریک میگم.امیدوارم هنر در راستای حل مشکلات موفق باشه