عظیمی: پپ گواردیولا مربی بایرن مونیخ بعد از شکست 4-1 این تیم مقابل ولفسبورگ در شروع مجدد رقابتهای بوندسلیگا گفت که تیمش مستحق این باخت بوده است. 

 گواردیولا: مستحق باخت بودیم

رکورد شکست ناپذیری بایرن در این فصل در هجدهمین بازی آنها و بعد از وقفه طولانی زمستانی در زمین ولفسبورگ رخ داد. گواردیولا بعد از بازی گفت:” به ولفسبورگ تبریک می گویم. آنها عالی کار کردند. ما لایق باخت بودیم. ولفسبورگ بهتر از ما بود و گل دوم را در بهترین زمان ممکن به ثمررساند. باید این بازی را خوب آنالیز کنیم و روی بازی بعدی تمرکز داشته باشیم.”

مانوئل نویر که درکنار رونالدو و مسی جزو نامزدهای دریافت جایزه بهترین بازیکن سال بود، در این بازی بازگشت ضعیفی به میدانها داشت و چهار بار دروازه اش فرو ریخت. ولفسبورگ به تنهایی چهارگل درون دروازه او کاشت و این معادل کل گلهایی بود که بایرن در نیم فصل اول دریافت کرده بود.

 نویر بعد از بازی گفت:” مسلماً این شروع خوبی برای ما نبود. ما انتظار عملکرد دیگری داشتیم و با این هدف به ولفسبورگ رفته بودیم. این یک فاجعه نیست ولی می دانیم که کارهای زیادی برای انجام دادن داریم.” بایرن تنها سه روز پیش از دیدار مقابل شالکه در آلیانتس آرنا فرصت خواهد داشت. “ باید این بازی را فراموش کنیم و به جلو نگاه کنیم. یک بازی وسط هفته تنها چیزی است که ما نیاز داشتیم. اگر قرار بود هشت روز تا بازی بعدی صبر کنیم، بد بود. “

اختلاف امتیاز بایرن با تیم دوم جدول بعد از نتیجه حاصل شده در بازی جمعه شب به هشت امتیاز کاهش یافت. ولفسبورگ فاصله امتیازها را کاهش داده و ژروم بوئاتنگ گفت که تیمش باید از این شکست به عنوان هشداری مبنی براینکه هنوز تا پایان راه زیادی باقیمانده، عبرت گیرد.” ما واقعاً خیلی بد بازی کردیم. اما اینکه این اتفاق دراین مقطع از فصل افتاد خوب بود، برای اینکه هشداری به موقع برای ما بود. نمی توانیم نمایش های ضعیف مشابه داشته باشیم. ما هجومی نبودیم و خیلی راحت مالکیت توپ را از دست دادیم. باید به خودمان نگاه کنیم. می دانیم که مقابل شالکه باید پیشرفت قابل توجهی داشته باشیم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.