اخبار ويژه/تجمع اهوازی ها در اعتراض به آلودگی هوا

رتبه تهران در امن ترین شهرهای جهان

جهان: واحد اطلاعات اکونومیست (EIU) با اشاره به شاخصهایی مثل امنیت دیجیتال، تأمین اجتماعی، امنیت زیرساختها و امنیت شخصی، در جدیدترین گزارش خود با انتشار فهرست رتبه بندی شهرها از نظرشاخصهای امنیت شهری در سال ۲۰۱۵، توکیو را به عنوان امن‌ ترین شهر جهان معرفی کرد. در قعر این جدول تهران در رتبه ۴۹، و جاکارتا در رتبه 50قرار دارند.

 

پلمب مجدد هتل آپادانا

ایرنا: هتل آپادانا تخت جمشید، از مجموعه اماکن تاریخی صندوق احیا و بهره برداری از بناها و اماکن تاریخی، دوباره پلمب شد و در اختیار دادستان مرودشت قرار گرفت.

پیام دادند، نیا!

جهان: الهام چرخنده، بازیگر سینما و تلویزیون با بیان اینکه به خاطر اعتقاداتم از سینما کنارم گذاشتند، گفت: پرسشم این است که سینمای ما جای چگونه بانوانی است، در حالی که در سینما به فیلم ارزشی و بازیگر ارزشی نیاز داریم.

 

اشتباه در قبض های گاز

تابناک: رسایی، نماینده مجلس در صفحه اینستاگرام خود با انتشار جدولی از نحوه محاسبه قبض گاز مشترکان شرکت ملی گاز، به جلسه اخیر کمیسیون انرژی با زنگنه و مسؤولان شرکت ملی گاز اشاره کرد و از اجحاف غیرقابل توجیه در میزان دریافتی این قبضها در ماههای اخیر و اقرار بیژن زنگنه به اشتباه عجیب شرکت ملی گاز در نحوه محاسبه قبوض، در کمیسیون انرژی خبر داده است.

 

شناسایی ۳میلیون پردرآمد

فرارو: سید حسین هاشمی، استاندار تهران گفت: ۱۲ میلیون و ۵۲۲ هزار نفر در تهران یارانه می گیرند که اگر سه میلیون قشر پردرآمد حذف شوند، برای تهران و توسعه آن مهم است.

 

رودربایستی برای حذف یارانه

جهان: کمیته اقتصادی جمعیت ایثارگران انقلاب اسلامی در بیانیه‌ای درباره سیاستهای اقتصادی جاری اعلام کرد: با وجودی که بسیاری از طرحهای عمرانی به دلیل نداشتن بودجه کافی متوقف شده و این مسأله به بیکاری پیمانکاران وخیل عظیم کارکنان آنها منجرشده، دولت بر خلاف قانون بودجه ۹۳ همچنان به ثروتمندان یارانه می پردازد و گویی برای اجرای تکلیف قانونی حذف یارانه ثروتمندان، از طبقه ثروتمند رودربایستی دارد!

 

خودکفایی کشاورزی!

افکارنیوز: عیسی کلانتری، دبیر ستاد احیای دریاچه ارومیه گفت: وقتی که کشور با مشکلات اقلیمی، زیست‌محیطی و کمبود آب روبه‌روست، حرف از خودکفایی کشاورزی معنایی ندارد.  وی همچنین گفت: دریاچه ارومیه دو سال آخر عمر خود را می‌گذراند.

 

ایران؛ گورستان هواپیماهای قدیمی!

فردا: عباس آخوندي، وزير راه و شهرسازي با بیان اینکه ایران گورستان هواپیماهای قدیمی شده است، گفت: بدهی این وزارتخانه به پيمانكاران پنج هزار ميليارد تومان است.

 

ارسال  جنگنده سوخو 50 به ایران

مشرق: پایگاه آمریکایی «بیزینس اینسایدر» در مطلبی از تحویل جنگنده‌های نسل پنجم روسی به ایران خبر داد ونوشت: مدل سوخو50   از جنگنده‌های سوخو برای ایران در حال ساخت است و تحویل این کشور خواهد شد.

 

درخواست انصارا... برای تظاهرات

مشرق: جنبش انصارا... یمن خواستار تجمع اعتراضی مقابل سفارت عربستان سعودی در صنعا در روز یکشنبه(امروز) به منظور اجرای توافقنامه «جده» و توقف دخالت‌های ریاض در امور داخلی یمن شد.

 

تجمع اهوازی ها در اعتراض به آلودگی هوا

عصرایران: به دنبال توفان خاک در اهواز و دیگر شهرهای خوزستان، شماری از مردم اهواز با برگزاری تجمع در این شهر، خواستار تلاش و فعالیت مسؤولان برای بازگشت هوای پاک شدند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناشناس IR ۰۸:۱۱ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    0 0
    باسلام تازه ابتكارجديد شركت گازبراي درآمدزايي اينه كه ميان گازمنزل شمارو به علت بدهي (كه مربوط به همسايه هست ومشخص نكردن )اشتباها قطع. ووقتي به علت سرماخوردن ميرين سريع پول روميدين ميگن اشتباه شده حالاپولتون رويك ساله بهتون برمي گردونن بدون عذرخواهي .شرع درمورداين پول چه نظري داره؟!!!...