مدیر امور درمان تأمین اجتماعی استان ایلام گفت: بیمارستان 36 تختخوابی تأمین اجتماعی ایلام هنوز به مرحله بهره برداری کامل نرسیده است و یکی از مشکلات اصلی و فراروی آن، نبود پزشکان و کادر درمانی متخصص است.

مهمترین مشکل فراروی بیمارستان تأمین اجتماعی ایلام، تأمین نیروی متخصص است

به گزارش قدس آنلاین از ایلام، دکتر مهریار سلیمانی در مصاحبه با خبرنگاران با بیان اینکه تأمین اجتماعی استان با 175 مطب، 20 درمانگاه و 3 بیمارستان در سطح استان در خدمت بیمه شدگان عزیز است، اظهار داشت: در سال جاری یک هزار و 200 میلیارد ریال در راستای اموردرمان بیمه شده های تأمین اجتماعی استان هزینه شده است.

وی با اشاره به اینکه برای رفع نواقص، تهیه امکانات و تأمین تجهیزات بیمارستان 36 تخت خوابی تأمین اجتماعی استان240 میلیارد ریال هزینه می شود، افزود: تمام تجهیزات مورد نیاز این مرکز درمانی با کیفیت مطلوب از تولیدکنندگان مطرح کشور و خارج کشور تهیه شده و رفع نواقص این بیمارستان به شدت در حال انجام است.

مدیر امور درمان تأمین اجتماعی استان ایلام با بیان اینکه این بیمارستان هنوز به مرحله بهره برداری کامل نرسیده است و یکی از مشکلات اصلی و فراروی آن، نبود پزشکان و کادر درمانی متخصص است، یادآور شد: امیدواریم این نقیصه با همکاری و مساعدت مسؤلان ارشد استان و دانشگاه علوم پزشکی ایلام هرچه زودتر مرتفع شود.

دکتر مهریار سلیمانی  با اشاره به اینکه در حال حاضر در شهر ایلام یک کلنیک تخصصی و درمانگاه سطح یک وجود دارد، خاطرنشان ساخت: ایجاد درمانگاه، کلنیک و دی کلنیک در دیگر شهرستان های استان از اولویت های این سازمان است.

 وی با بیان اینکه به خاطر حضور زوار در مهران هم اکنون ساخت درمانگاه تخصصی در این شهرستان در زمینی به مساحت 2 هزار و 500 مترمربع در دست اقدام است، تصریح کرد: با راه اندازی کامل بیمارستان 36 تختخوابی تأمین اجتماعی ایلام، از هزینه و حجم اعزام بیماران به خارج از استان کاسته خواهد شد.

مدیر اموردرمان تأمین اجتماعی استان ایلام از عدم رغبت دندان پزشکان دهلرانی برای حضور در درمانگاه تأمین اجتماعی این شهرستان برای ارائه خدمات به مردم، به شدت انتقاد و گلایه کرد و بیان داشت: هم اکنون در استان هفت یونیت داندانپزشکی وجود دارد که به غیر از یونیت دندان پزشکی شهرستان دهلران دیگر یونیت ها به بیماران خدمات دندان پزشکی با کیفیت مطلوب ارائه می دهند.

 

دکتر مهریار سلیمانی با اشاره به اینکه خدمات بیمه تأمین اجتماعی در قالب خدمات مستقیم و غیر مستقیم انجام می گیرد، اظهار داشت: کاهش هزینه بیماران سرطانی و پیوند عضو از 30 در صد به 10 درصد،  هموفیلی و تلاسمی به 100 درصد و خدمات رایگان به فرزندان سوم و بیشتر از جمله این خدمات است.

وی در پایان خدمات و تلاش های همکاران خود را در مجموعه های مختلف درمان و تأمین اجتماعی شایسته تقدیر دانست و تصریح کرد: با همکاری و همراهی رسانه ها می توان زمینه ارائه خدمات مطلوب تر به مردم را هموار ساخت.

 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.