قدس آنلاین یزد - معاون برنامه ريزي، اداري و مالي فرماندار يزد در جمع رابطين بانوان روستايي بخش مركزي يزد گفت: بانوان باید سهم بزرگی در برنامه های گرامیداشت سالگرد پیروزی انقلاب داشته باشند.

زنان نه تنها در پيروزي انقلاب ، بلكه در تثبيت و تداوم آن نقش مؤثري داشته اند

به گزارش قدس آنلاین ازیزد ، افسانه شهابي پور با تبريك فرارسيدن ايام الله دهه مبارك فجر و سي و ششمين سالگرد پيروزي انقلاب اسلامي با اشاره به نقش پررنگ و چشمگير بانوان در تمامي عرصه هاي انقلاب اسلامي  اظهار داشت : زنان ایران اسلامی نه تنها در پیروزی انقلاب اسلامی بلکه در تثبيت و تداوم آن نقش مؤثري داشته اند و از اينرو بايد در برنامه هاي گراميداشت جشن انقلاب حضور فعالي داشته باشند.

وی خواستار تحرك و پويايي بانوان در مسائل مختلف جامعه شد و افزود: بانوان باتوجه به مشغله هاي فراوان از جمله نقش  مادري و فارغ از بحث جنسيتي، توانمندي ها و شايستگي ها خود را در زمينه هاي مختلف به منصه ظهور برسانند.

در ادامه بخشدار مركزي يزد هم با گراميداشت ياد و خاطره بنيانگذار كبير انقلاب اسلامي و شهداء، گفت: با تدابير و انديشه هاي امام خميني (ره) زنان ايران اسلامي بار ديگر هويت اصلي و حقيقي از دست رفته خود در زمان حكومت طاغوت را بازيافتند.

حسين عسكرزاده با اشاره به جايگاه رفيع بانوان در صحنه هاي مختلف بعد از انقلاب اسلامي و به ويژه هشت سال دفاع مقدس  خاطرنشان كرد: امروزه به بركت اين نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران بانوان در زمينه هاي فرهنگي، اجتماعي، سياسي، علمي،دانشگاهي و... حضور فعال و اثربخشي دارند. 

وی با اشاره به لزوم توجه به مباحث ورزشي بانوان ، بر تك بعدي نبودن و ديده شدن ساير مسائل در كنار امر ورزش از جمله كتابخواني و لزوم تربيت و توانمندسازي نسل جوان و عدم تاثير پذيري از  تاثير تهاجم فرهنگي تاكيد كرد.

 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.