قدس آنلاین: عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: دولت یازدهم برای جلوگیری از بدنام نشدن ، برنامه ای برای حذف یارانه اقشار پردرآمد ندارد و در واقع منافع اقتصادی کشور را فدای مصالح سیاسی می کند.

دولت تدبیر منافع اقتصادی کشور را فدای مصالح سیاسی می کند

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، حمیدرضا فولادگر در گفت و گو با خبرنگار ما افزود: سال گذشته مجلس در بودچه 93 طرحی را برای حذف یارانه اقشار پردرآمد تصویب کرد تا این یارانه ها فقط به دهک های کم درآمد تعلق یابد، اما متاسفانه دولت یازدهم نتوانست در عمل این مهم را تحقق بخشد.

وی اضافه کرد: در حال حاضر نیز در کمیسیون تلفیق مجلس کارگروهی در این رابطه تشکیل شده اما هنوز به جمع بندی نهایی نرسیده است.

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه تشخیص یارانه بگیران مرفه برای دولت بسیار آسان است ، اظهارداشت: یکی از راههای شناسایی پر درآمدها مصرف کالاهای قابل کنترل همچون بنزین ، برق و ... است .

وی تصریح کرد: دولت برای از دست ندادن محبوبیت خود و جلوگیری از ایجاد نارضایتی در میان مردم قصد ندارد در روند پرداخت یارانه ها تغییری ایجاد کند.

فولادگر بیان داشت: اینکه ماهیانه 200 میلیارد تومان یارانه نقدی پرداخت شود و بخشی از این پول به حساب کسانی رود که پول تو جیبی آنها هم نمی شود ، کشور را دچار عقب ماندگی می کند چرا که با حذف دهک های پردرآمد ، این پول هنگفت را می توان صرف اتمام روژه های نیمه تمام کشور کرد.

 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.