قدس آنلاین،الف.زمینی؛ با ما همراه باشید با بررسی صفحات اول روزنامه های امروز؛

انتقاد از منتقدان؛ خدا عقل دهد!

امام آمد

ضمیمه "عصرانه" روزنامه "قدس" ویژه نامه  ای است به مناسبت سی و هفتمین دهه فجر انقلاب اسلامی، در طرح روی جلد این ضمیمه صحنه ورود امام دیده می شود و در تیتر یک این ویژه نامه می خوانیم: "امام آمد..."

از دیگر روزنامه هایی که بصورت ویژه تری به 12بهمن و طلوع سی و هفتمین فجر انقلاب اسلامی پرداخته است می توان به روزنامه "همشهری" اشاره کرد.

روزنامه "همشهری" برخلاف دیگر روزها، لوگویش را پایینتر کار کرده است و با فونتی که یادآور فونت روزنامه های همان روزهاست، نوشته است: "امام آمد"؛ این روزنامه می نویسد: "طول جمعیت استقبال کننده 33 کیلومتر بود"

"وطن امروز" نیز به همین مناسب در صفحه اول خود یادداشتی از "حسین قدیانی" به چاپ رسانده است. در تیتر این یادداشت می خوانیم: "پروازانقلاب را نشانه رفته‌اند"؛

در بخشی از این یادداشت نوشته شده است: "به بعضی‌ها بر بخورد یا نخورد، امروز دوازدهم بهمن است... و خمینی می‌خواهد راس ساعتی که خدا مقرر کرده، ایران باشد. کوچه‌ها را با گل بیارایید! کدخدا به درک که راضی نیست! مهم رضایت روح خداست. مهم رضایت خداست. این چیزها به آمریکا ربطی ندارد. «آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.» طیاره به زمین خواهد نشست! به ضمیر دل ما. خمینی خواهد آمد... اما آن ابرمرد دشمن‌شکن انقلاب نکرد و آن همه تبعید را تحمل نکرد که ما برای چرخیدن چرخ کارخانه‌های وطن از نانو گرفته تا صنعت و هسته‌ای و... ـ نظر یانکی‌ها را جویا شویم!"

***

نگذارید انگیزه های سیاسی به فضاهای علمی نفوذ کند

رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح دیروز از نمایشگاه دستاوردهای فناوری نانو در حسینیه امام خمینی (ره) به مدت "یک ساعت و نیم" بازدید کردند و از نزدیک در جریان تلاش ها و پیشرفت های علمی دانشمندان و محققان جوان کشور در بخش های "نانو و بیوتکنولوژی" قرار گرفتند.

در تیتر یک روزنامه "قدس"، "کیهان"،"عصرایرانیان" و ... می خوانیم: "رهبر معظم انقلاب اسلامی در بازدید از نمایشگاه دستاوردهای فناوری نانو: نگذارید انگیزه های سیاسی به فضاهای علمی نفوذ کند"

روزنامه "سایه" نیز در تیتر یک خود نوشت: "پیشرفت بخش نانو الگو و معیاری برای پیشرفت است"

"رسالت" هم در تیتر یک خود می نویسد: "مردم باید آثار فناوری نانو را در زندگی خود ببینند"

***

خدا عقل دهد

رئیس جمهور با قاطعیت از تیم مذاکره کننده هسته ای دفاع کرد. در تیتر روزنامه "آرمان امروز" از قول "رئیس جمهور" می خوانیم: "انتقاد، هو کردن نیست"

روزنامه "اعتماد" هم از انتقاد حسن روحانی از منتقدان مذاکرات نوشت. در تیتر یک این روزنامه می خوانیم: "ایراد می گیرند، تند رفته، کند رفته، کج بوده؛ دیپلمات ها باید «تشویق ملی» شوند"

"آفتاب یزد" هم نوشت: "انتقاد روحانی از مخالفان دولت؛ خدا یک عقل سالم بدهد"

در مقابل؛ روزنامه "وطن امروز" که از روزنامه های منتقد دولت محسوب می شود، در این خصوص می نویسد: "باز هم حسن روحانی و باز هم یک توهین جدید به منتقدان دیپلماسی ضعیف هسته ای: خدا عقل دهد"

"کیهان" هم که از دیگر روزنامه های منتقد دولت محسوب می شود؛ در این خصوص نوشت: "روحانی بار دیگر از منتقدان دولت انتقاد کرد"

 

در ادامه نگاهی داریم به صفحات اول برخی از روزنامه ها:

 

 

 

 

 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.