۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۴
کد خبر: 262276

قدس آنلاین یزد - کارآگان پليس آگاهي استان يزد با انجام يکسري کارهاي اطلاعاتي و پليسي، پرده از مرگ مرد 46 ساله برداشتند.

سگ وحشي،  عامل مرگ مرد 46 ساله

به گزارش قدس آنلاین از یزد ، سرهنگ " عليرضا خالقي" رئيس پليس آگاهي استان يزد گفت: با توجه به ارسال پرونده فوت مشکوک مردي 46 ساله از کلانتري 16 سيد جعفر به پليس آگاهي، بررسي موضوع اين پرونده به کارآگاهان اداره مبارزه با جرايم جنايي سپرده شد.

وي افزود: کارآگاهان با بررسي موضوع مرگ اين مرد، متوجه شدند علت فوت وي برخورد موتورسيکلت با جدول خيابان مي باشد.

خالقي تصریح کرد : عوامل پليس ضمن تحقيقات بيشتر و استفاده از سامانه تصويري، متوجه حضور فرد ديگري با دو قلاده سگ در اين محل شدند که بدين ترتيب ابعاد جديدي از موضوع اين پرونده پيش روي کارآگاهان پليس رقم خورد.

وي گفت: با بررسي هاي به عمل آمده مشخص شد که متوفي، با موتورسيکلت خود در حال حرکت بوده که دو قلاده سگ او را دنبال مي کنند و موتورسوار به محل باز مي گردد و به صاحب اين حيوانات تذکر مي دهد و مجدد که حرکت مي کند سگها وي را دنبال کرده و موتورسوار تعادل خود را از مي دهد و به جدول خيابان برخورد مي کند و جان خود را از دست مي دهد.

رئيس پليس آگاهي استان يزد ضمن اشاره به شناسايي سگها در يک دامداري و دستگيري صاحب اين سگها ادامه داد: متهم در بازجويي هاي اداره پليس در ابتدا منکر هر گونه ارتباطي با اين موضوع شد ولي در ادامه،  پس از قرار گرفتن در برابر دلايل و شواهد معتبر و موثق پليس، به واقعيت موضوع اعتراف کرد.

به گفته ي خالقي متهم، جهت سير مراحل قانوني تحويل مراجع قضائي شد.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.