قدس آنلاین یزد - رئيس پليس راه آهن استان يزد از کشف 22 کيلو ترياک و دستگيري يکي از قاچاقچيان حرفه اي موادمخدر توسط ماموران پليس راه آهن خبر داد.

کشف 22 کيلو ترياک در عمليات پليس "راه آهن" يزد

به گزارش قدس آنلاین ازیزد ، سرهنگ منصور نيت خواه با بیان این خبراظهارداشت : ماموران پليس راه آهن استان يزد از فعاليت يکي از قاچاقچيان حرفه اي و سوداگر مرگ، در خصوص تهيه و توزيع موادافيوني در طول خطوط راه آهن مطلع شدند.

وي افزود: به همين منظور تيم ويژه اي از ماموران باتجربه و ورزيده  اين پليس تشکيل شد و ضمن استفاده از گشت هاي محسوس و نامحسوس، اقدامات اطلاعاتي خود را در اين زمينه آغاز کردند.

نيت خواه تصریح کرد : ماموران پليس پس از شناسايي اين سوداگر مرگ و کسب اطمينان از لحظه حضور وي، در يک اقدام ضربتي و غافلگيرانه متهم به نام "م.ت" 47 ساله را دستگير و در بازرسي از خودروي وي 20 کيلو ترياک را کشف کردند.

سرهنگ نيت خواه ضمن اشاره به انجام هماهنگي قضائي يادآور شد: عوامل پليس راه آهن، در بازرسي از مخفيگاه اين سوداگر مرگ نيز دو کيلو گرم انواع موادمخدر کشف کردند.

رئيس پليس راه آهن استان يزد خاطر نشان ساخت : متهم دستگير شده يکي از حرفه اي ترين قاچاقچيان يزد و تحت تعقيب ماموران پليس بوده که با تلاش ماموران پليس راه آهن، به کار خود پايان داد.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.