۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۰۰
کد خبر: 262303
اخراجي استقلال 3 ساله به الاهلي مصرپيوست

به گزارش قدس آنلاين، هندریک هلمکه با عقد قراردادی سه سال و نیمه به تیم الاهلی مصر پیوست. این بازیکن در گفت‌وگو با سایت رسمی این باشگاه ضمن ابراز خرسندی از حضورش در این تیم گفت: وقتی به من گفتند از مصر پیشنهاد دارم، تردیدی نکردم و بلافاصله به این کشور آمدم. البته من در ماه دسامبر هم از الاهلی پیشنهاد داشتم اما آن زمان به این تیم نیامدم.

 

او در ادامه از شناختش از الاهلی مصر گفت و افزود: اطلاعات زیادی از الاهلی مصر دارم و بازی‌های این تیم را هم دیده‌ام. می‌دانم الاهلی تیم مشهوری است و قهرمانی‌های زیادی به دست آورده است. من با مدیر باشگاه هم صحبت کردم و قراردادم را به مدت سه و نیم سال بستم. من از استقبال خوب کادرفنی و مدیرفنی این باشگاه نسبت به خودم خوشحالم و به سرمربی تیم گفتم که می خواهم با تلاش زیاد به تیم کمک کنم تا قدرتمندانه کار را ادامه دهیم.

 

هافبک میانی جدید الاهلی درباره مصدومیتش هم که در استقلال دچارش شد، بیان کرد: قبل از آمدن به الاهلی گفته بود که مصدوم هستم و نیاز به یک جراحی دارم. این جراحی شاید سه هفته مرا از تیم دور کند اما پس از آن در کنار الاهلی هستم.

 

 

هندریک هلمکه

 

به گزارش ایسنا، هندریک هلمکه در نیم فصل جاری به استقلال پیوست اما در بازی تدارکاتی برابر صنعت نفت آبادان دچار مصدومیت شد و طبق اعلام رسمی باشگاه استقلال تا 6 هفته نمی توانست برای این تیم به میدان برود و به همین دلیل قرارداد او با این تیم فسخ شد

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.