۱۲ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۷
کد خبر: 262317
ضعف هاي داوري ويليامز سوژه رويترز

به گزارش قدس آنلاين، خبرگزاری رویترز نوشت اخراج مدافع ایران در جریان دیدار با عراق از ضعف داوری در آسیا نشان دارد. این خبرگزاری از عملکرد کی روش در تیم ملی ایران هم تمجید کرد.

 خبرگزاری رویترز پس از آن که جام ملت های آسیا با قهرمانی استرالیا پایان یافت در گزارشی به اتفاق های رخ داده در آن پرداخت. این خبرگزاری نوشت: «وقتی استرالیا در سومین حضورش در جام ملت های آسیا موفق شد عنوان قهرمانی را کسب کند، بسیاری متعجب شدند اما این اتفاق نشان از آن دارد که در پرجمعیت ترین قاره جهان هنوز هم شواهد زیادی از ضعف در بسیاری از بخش ها نشان دارد.

استرالیا پس از برگزاری شانزده دوره جام ملت های آسیا به هفتمین قهرمان قاره کهن بدل شد. آنها دو بر یک کره جنوبی را در وقت های اضافه شکست دادند و جام را در خانه نگه داشتند.»

خبرگزاری رویترز پس از پرداختن به این دیدار در بخش دیگری از گزارش خود به رویارویی جنجالی ایران و عراق اشاره کرد و نوشت: «دیدار ایران و عراق که دو ساعت و نیم به طول انجامید، در فضایی احساسی به پایان رسید زیرا عراق با نتیجه 7 بر 6 در ضربه های پنالتی موفق شد ایران را شکست دهد. اخراج مهرداد پولادی، مدافع ایران یکی از تصمیم های جنجالی این تورنمنت بود که توسط بن ویلیامز، داور استرالیایی گرفته شد. این اتفاق نشان می دهد آسیایی ها هنوز کار زیادی باید انجام دهند تا بتوانند کیفیت داوری در این قاره را بالا ببرند.»

در ادامه رویترز از کاری که کارلوس کی روش در تیم ملی فوتبال ایران انجام داده است، تمجید کرد: «کاری که کی روش در ایران انجام داد ثابت کرد ارزش مربیگری با کیفیت و پرورش استعدادهای جوان چقدر اهمیت دارد.»

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.