قدس آنلاین:جانشین کمیته ارتباطات و رسانه ستاد دهه فجر خراسان شمالی گفت: خسرو معتضد مورخ معاصر کشورمان دهه فجر در خراسان شمالی را در صدا و سیما روایت می‌کند.

مورخ معاصر کشور در خراسان شمالی دهه فجررا روایت می‌کند

به گزارش خبرنگار قدس آنلاین از بجنورد،محسن زاهد‌احمدی در جمع خبرنگاران استان اظهار داشت: خسرو معتضد مورخ معاصر کشورمان دهه فجر در خراسان شمالی را در صدا و سیما و در قالب چهار قسمت به گوشه‌ای از مبارزات مردم استان در قبل از انقلاب می‌پردازد.

وی با بیان اینکه در صدا و سیمای خراسان شمالی 70 عنوان برنامه به مناسبت دهه فجر در نظر گرفته شده است، تصریح کرد: پخش این برنامه‌ها از 12 بهمن ماه در این رسانه استانی آغاز شده است.

وی برنامه کاروان انقلاب را از محوری‌ترین برنامه‌های صدا و سیمای استان به مناسبت دهه فجر برشمرد و افزود: این برنامه با حضور عوامل در 11 شهر استان به اجرا در می‌آید.

وی تصریح کرد: این برنامه همه روزه طی ایام‌الله دهه فجر از ساعت 18 در صدا و سیمای استان پخش خواهد شد.

زاهد احمدی پخش برنامه مردم و مسئولان با رویکرد ارائه گزارش دستگاه‌ها و پاسخ به سئوالات مردم را از دیگر برنامه‌های صدا و سیمای خراسان شمالی برشمرد و افزود: بخش ویژه‌ای هم به مناسبت دهه فجر در شبکه استانی سیمای اترک در نظر گرفته شده است.

جانشین کمیته ارتباطات و رسانه ستاد دهه فجر خراسان شمالی گفت: رسانه ملی در استان با به کارگیری تمامی ظرفیت برای تولید و پخش برنامه‌ها به مناسبت فجر انقلاب اسلامی تلاش می‌کند.

وی در بخش دیگری اعضای کمیته ارتباطات و رسانه ستاد دهه فجر خراسان شمالی را مدیران و فعالان رسانه‌ای استان خواند و گفت: بخش عمده‌ای از کار اطلاع‌رسانی به مناسبت دهه فجر بر دوش رسانه‌ها است.

زاهد احمدی خاطرنشان کرد: خوشبختانه رسانه‌های استان از چندی قبل با انتشار اخبار و گزارش‌ها به استقبال برنامه‌های دهه فجر در استان رفته‌اند.

انتهای خبر/.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.