عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: باید تا پایان شنبه هفته آینده بررسی لایحه در تلفیق به پایان برسد و در غیر این صورت مهلت برای رسیدگی به آن گرفته خواهد شد.

بررسی لایحه بودجه ۹۴ باید تا شنبه آینده به اتمام برسد/ درآمد هدفمندی ۵۴ هزار میلیارد تومان

اسماعیل جلیلی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، با اشاره به برگزاری جلسات کمیسیون تلفیق اظهار داشت: طبق قانون باید تا پایان هفته جاری و شنبه هفته آینده بررسی بودجه 94 در کمیسیون تلفیق به پایان برسد.

وی در پاسخ به این سؤال که اگر به پایان نرسد چه اتفاقی خواهد افتاد؟ تصریح کرد: در حال حاضر جلسات کمیسیون 3 شیفت در حال انجام است و در نهایت اگر در مهلت قانونی به پایان نرسید، هیأت رئیسه کمیسیون درخواست وقت کرده و آن را استمهال می‌کند.

عضو کمیسیون تلفیق بودجه با اشاره به اینکه اکنون تبصره 6 بودجه در حال بررسی است، گفت: بحث درآمدها زمان بیشتری از کمیسیون گرفت و به همین علت احتمال دارد، تا پایان هفته بررسی لایحه به پایان نرسد.

این نماینده مجلس با بیان اینکه دولت برای موضوع هدفمندی یارانه‌ها در بودجه سال جاری از منابع عمومی 11 هزار میلیارد تومان در هدفمندی پیشنهاد داده بود تصریح کرد: اکنون دولت آن را به 6 هزار میلیارد تومان کاهش داده است و جمعاً درآمد هدفمندی به همراه ردیف عمومی بودجه 54 هزار میلیارد تومان است.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس یادآور شد: اگر دولت در بخش هزینه‌ای این قانون بتواند یارانه نقدی را طبق آن رعایت کند می‌توان درآمدها را در بخش تولید هزینه کرد.

به گفته جلیلی اکنون دولت معتقد است، امکان شناسایی دقیق دهک‌ها وجود ندارد و به طور کامل سهم تولید و دیگر بخش‌ها با توجه به درآمد کسر شده و هزینه‌ها کامل پرداخت نشده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.