قدس آنلاین- تبریز: به منظور گرامیداشت یوم‌الله 29 بهمن و برای نخستین بار بزرگ‌ترین مسابقه شطرنج سیمولتانه تاریخ ورزش ایران در تبریز برگزار می‌شود.

برگزاری بزرگ‌ترین مسابقه شطرنج سیمولتانه تاریخ ورزش ایران در تبریز

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، بزرگ‌ترین مسابقه شطرنج همزمان تاریخ ورزش کشور توسط استاد بزرگان شطرنج ایران، آقایان احسان قائم‌مقامی و اصغر گلی‌زاده با حمایت شهرداری و شورای اسلامی کلانشهر تبریز در گرامیداشت یوم‌الله 29 بهمن برگزار می‌شود.
شهرداری تبریز همزمان با دهه مبارک فجر با حمایت از برگزاری بزرگ‌ترین مسابقه شطرنج سیمولتانه تاریخ ورزش ایران که مصاف همزمان استاد بزرگان کشور آقایان قائم‌مقامی و گلی‌زاده با 700 شطرنج باز، علاوه بر گرامیداشت یوم‌الله 29 بهمن گامی در جهت گسترش ورزش همگانی در‌بین همشهریان گرامی‌ و آشنایی بیشتر جوانان با ورزش فکری شطرنج برمی‌دارد.
این برنامه با اختصاص یکی از بزرگ‌ترین سالن‌های ورزشی تبریز به این برنامه و با همکاری سازمان ورزش و جوانان استان اولین دیگری این بار در ورزش کشور بود.
برگزاری این مسابقه بزرگ از سوی دو ملی‌پوش با تجربه تیم شطرنج شهرداری تبریز افتخاری دیگر برای ورزش آذربایجان است و می‌تواند با قهرمانی شطرنج‌بازان تبریزی در لیگ برتر و حضور در مسابقات شهرهای جهان که سال آینده به میزبانی کشور امارات و با حضور کلانشهرهای 40 کشور دنیا که در شهر ابوظبی برگزار می‌شود تکمیل شود.
29 بهمن ماه سال‌جاری در مصافی جالب دو استاد بزرگ تیم شهرداری تبریز با 700 نفر به صورت همزمان رقابتی خواهند داشت که حدود 15 ساعت طول می‌کشد و رکوردی جدید در ورزش کشور قلمداد می‌شود

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.