مهدوي كيا: نمي توانم درباره پرسپوليس نظري بدهم

به گزارش قدس آنلاين،مهدی مهدوی‌کیا در حاشیه دیدار دوستانه یاران علی کریمی و رسانه ورزش که در حمایت از بیماران سرطانی و با شعار آسمان آبی و هوای پاک برگزار شد گفت: از حمایتی که بابت کودکان سرطانی شده تشکر می‌کنم. وظیفه ما شرکت در این گونه مراسم‌ها است. این قبیل کارها به نفع کودکان مبتلا به سرطان و بیماران داخل کشور است و آرزو می‌کنم ریشه سرطان کنده شده و مردم زندگی توام با سلامتی داشته باشند.

وی در مورد ماندن یا عدم حضور کارلوس کی‌روش در تیم ملی خاطرنشان کرد: مسئولان فدراسیون در این رابطه تصمیم‌گیر هستند. ما نمی‌توانیم در این مورد نظرمان را بیان کنیم. البته بهتر است زمان را از دست ندهیم که بعد از مسابقات جام جهانی دو ماه زمان را از دست دادیم و سپس با کی‌روش قراردادمان را تمدید کردیم. باید برای رسیدن به موفقیت هرچه زودتر تصمیم بگیریم و زودتر تکلیفمان مشخص شود.

پیشکسوت پرسپولیس و تیم ملی در ادامه صحبت‌های خود اظهار داشت: مسابقات مقدماتی جام جهانی در پیش است و باید با مشخص کردن تکلیف کادر فنی کارمان را با برنامه جلو ببریم و وارد مسابقات مقدماتی شویم.

مهدوی‌کیا در رابطه با شرایط نه چندان خوب پرسپولیس گفت: از پرسپولیس دور هستم و نمی‌توانم در رابطه با وضعیت این تیم نظری بدهم.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.