مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان گفت: همزمان با دهه فجر سامانه در حال تکمیل صدور مجوز مشاغل خانگی رونمایی می شود.

سامانه صدور مجوز مشاغل خانگی رونمایی می شود

به گزارش  مهر، احمد غریوی در جلسه شورای معاونین این اداره کل افزود: دهه فجر یادآور 36 سال شکفتن و پایندگی مسلمین در دفاع از ارزش های اسلامی، مجاهدت برای احیای ارزش های انسانی و جهاد برای برافراشتن پرچم «لا الله الا الله» است.

غریوی وحدت عموم مردم، رهبری امام(ره)، توکل بر خداوند متعال را سه عامل پیروزی انقلاب اسلامی ایران برشمرد و اظهار کرد: دهه فجر تولدی دیگر برای مملکت اسلامی است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان به افتتاح مراکز مشاوره کارآفرینی اشاره کرد و گفت: هیات های تشخیص در شهرستانهای سلطانیه وایجرود و هیات حل اختلاف درشهرستان خدابنده در این ایام فرخنده آغاز به کار می کنند.

غریوی کسب و کارهای خانگی را به عنوان راهکاری مهم برای ایجاد اشتغال و درآمد دانست و ادامه داد: قابلیت انجام این نوع کسب و کار در «منزل» سبب ایجاد مزایای بسیاری برای شاغلین آن ها می شود.

وی یادآورشد: متقاضیان کسب و کار خانگی می توانند در این سایت ثبت نام و پس از بررسی در صورت واجد شرایط بودن طرح های آنها مجوز فعالیت دریافت کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی سامانه مشاغل خانگی را شبکه ای برای ثبت درخواست مجوز صدور فعالیت عنوان کرد و گفت: کلیه فرآیندهای درخواست متقاضیان مشاغل خانگی ازسوی تمامی دستگاه های اجرایی و دبیرخانه استانی مربوطه در این شبکه ثبت و پس از بررسی نسبت به صدور مجوز فعالیت برای کسانی که واجد شرایط هستند اقدام می شود.

غریوی اضافه کرد: با هماهنگی های صورت گرفته بین دستگاه های اصلی و حمایتی صادرکننده مجوز مشاغل خانگی از این پس مجوز کسب وکار خانگی را به صورت الکترونیکی صادر کرده و در نتیجه از رفت و آمد و مراجعات مردم به دستگاه های اجرایی برای اخذ مجوز کاسته میشود.

وی خاطرنشان کرد: اداره کل تعاون کار ورفاه اجتماعی تلاش دارد فرآیند اجرای برخی از امور قابل انجام از طریق فضای مجازی را به صورت الکترونیکی انجام دهد.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.