در ابتدای این مراسم، آقای احمدی‌نژاد سخنانی درباره ریشه‌های انقلاب اسلامی و ارتباط آن با انقلاب امام زمان(عج) ایراد کرد و بعد از ایشان، دکتر حسینی وزیر اقتصاد دولت دهم گزارشی از آخرین وضعیت اقتصاد کشور ارائه کرد.

سایت محمود احمدی‌نژاد رونمایی شد

سایت شخصی محمود احمدی‌نژاد٬ عصر امروز با حضور وی رونمایی شد.

به گزارش خبرنگار ایلنا٬ سایت شخصی آقای احمدی‌نژاد عصر امروز از سوی ایشان و با حضور تعدادی از مدیران دولت‌های نهم و دهم رونمایی شد.

در ابتدای این مراسم، محمود احمدی‌نژاد سخنانی درباره ریشه‌های انقلاب اسلامی و ارتباط آن با انقلاب امام زمان (عج) ایراد کرد و بعد از وی، شمس‌الدین حسینی٬ وزیر اقتصاد دولت دهم گزارشی از آخرین وضعیت اقتصاد کشور ارائه کرد. 

آدرس سایت محمود احمدی‌نژاد http://www.drahmadinejad.com/  است.

مدیریت سایت شخصی رئیس‌جمهور سابق٬ بر عهده خود مهدی احمدی‌نژاد است و با نظر وی٬ شورایی 45 نفره در این سایت مشغول هستند.

چهره‌هایی نظیر غلامحسین الهام، سیدمجتبی ثمره‌هاشمی، مهدی کلهر، مرتضی تمدن، مهدی احمدی‌نژاد (فرزند محمود احمدی‌نژاد)، خسرو معتضد، سیدمحمد حسینی، فاطمه بداغی٬ عبدالرضا داوری، محمدجعفر بهداد، کاوه اشتهاردی و... در برنامه‌ریزی و راه اندازی سایت فعالیت دارند.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 12
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • وطن پرست IR ۱۹:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    25 18
    محمود جان بگذار لااقل. چند روزی از گند کاریهاد بگزرد بعد خودتا نشون بده بابا عجب رویی داری تو
  • منصوری IR ۲۰:۳۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۲
    6 12
    موفق باشید انشاءالله
  • ایرانی IR ۰۸:۰۹ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    8 12
    باید سریع فیلترش کنن چن این شخص بد آموزی داره
  • رضا IR ۰۹:۵۰ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    7 10
    سلام ـآقا محمود خسته نباشی خوش آمدی بینیم چه می کنی
  • kamangir IR ۱۵:۳۶ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    1 3
    خوب بود قسمت نظرات را با شجاعت باز میگذاشتند تا ببینیم نظر مردم در خصوص ای آقای دکتر چیه ؟؟؟ خود گوئیم و خود خندیم در این فکریم که مردی هنرمندیم !!!
  • سیدی IR ۱۷:۴۲ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    1 1
    با سلام .مناسب می دانستم که نام سایت ایشانwww.drahmadinejad.ir باشد. زیرا پسوند com مخصوص شرکت می باشد و اینگونه القا می کند که ایشان دکان باز کرده اند.
  • کهریز IR ۱۹:۵۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    6 4
    زنده باد احمدی نژاد دولت عدالت بیا که مستمندان ونیازمندان منتظر حضور تو هستند.طرفدارانت منتظر ت هستند........
  • a-f IR ۲۳:۱۳ - ۱۳۹۳/۱۱/۱۳
    1 3
    ما باور داریم شما مملکت راازنظر اقتصادی وسیاسی و روابط بین المللی رو به سقوط بردیدومطلقا مهره بدرد بخوری نیستید اگر غیرازاین است ازخودت دفاع کرده و خلاف تمام اتهامات رابه مردم ثابت کنید البته من معتقدم تنها شماودولتتان ناپاک نیستید اکثر مسئولین چه روحانی و غیر روحانی مشکلات عدیده اقتصادی دارید و چون همه از هم برای روز مبادا دارید (بگم بگم) پس مفاسددر مملکت نهادینه شده . برای خودم و زحماتم درانقلاب بسیار متاسفم .چه میخواستیم و چه شد
  • اکبرارامش جانباز جنگ تحمیلی IR ۲۳:۲۰ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۵
    2 0
    دکترجان سلام وعرض ادب عجیب دلتنگ شما شدم دلم برای شنیدن صدای بدون تکبر شما شدیدا تنگ شده در این دوران احساس غربت میکنم اما با عشق به رهبردوران فعلی برایم کمی اسان گشته تا کی شاهد فقر مردم این سرزمین باشیم. تا کی شاهد گستاخیهای امریکاییها باشیم. تا کی شاهد این باشیم بجای انکه سردمداران نظام به فکر امورات مردم باشند به فکر ازادی حصرشدگان هستند.تا کی غصه دغدغه های رهبر عزیزمان را در ارتباط با عملکرد دولتها را بخوریم . ووو... دکتر عزیز شما بی شباهت با امیرکبیر ایران نیستید . میدانم دشمنان قسم خورده و ناامید از فردایشان نگذاشتند شما انگونه که باید خدمت کنید. شمارا انقدر در تحت فشار گذاشتند تا به جاده خاکی بزنید. میدانم شما عشقتان رهبری است من اشتباهات شما رادر ارتباط با رهبری پای خسته گیتان میگذارم و دوست دارم هرچه زودتر برگردید. انها در صدد تخریب شما هستند اما هرگز موفق نمیشوند ...............
  • حسین محمدی IR ۰۱:۴۸ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۹
    0 0
    با عرض سلام خدمت شجاعترین و درستکار ترین دولمرد ایران!من فرد بی سوادی هستم از سیاست هم چیزی سرم نمیشه!ولی اعتقاد دارم ظالمان ودروغگویان این رژیم با تهمت و افترا به جنابعالی میخواهند شما را خراب کنند ٬اینها از محبوبیت شما احساس خطر کردند و خواستند با این دروغ ها خودشان را در دل مردم جا کنند!!!!آقای احمدی نژاد به خدا دلم برای شما خیلی تنگ شده است!از خدا میخواهم یک روز بیاید شما دوباره به قدرت باز گردی و این خیانت کاران را رسواکنی!شما سرباز امام. زمانی٬امام زمان کمکت!!!!
  • حسین محمدی IR ۰۱:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۲۹
    0 0
    احمدی نژاد امپراطور محبوب
  • رضایوسفی IR ۰۹:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۱
    0 0
    باسلام وقبولی طاعات وعبادات اقای احمدی نزاد تور خدا بر گرد کاندید ریاست جمهوری شوید