صدقی: انتظارمی‌رود مسؤولان لیگ برتر ژوزه مورینیو، مربی چلسی را به دلیل انجام ندادن وظایفش در قبال رسانه ها جریمه کند.

 یک جریمه دیگر درانتظار “آقای سکوت”

 مورینیو به سکوتش در برابر رسانه‌ها پیش از بازی دو تیم هم ادامه داده بود. مربی پرتغالی بعد از اینکه فدراسیون فوتبال انگلیس به دلیل اظهارات ماه گذشته مورینیو مبنی بر وجود کمپینی علیه چلسی جریمه‌ای 25هزار پوندی برایش درنظر گرفت، کنفرانس خبری پیش از مسابقه با سیتی را لغو کرد؛ ضمن اینکه مورینیو در مورد ماجرای دیه گا کوستا در دیدار هفته گذشته با لیورپول هم اظهارات مشابهی در مورد جبهه‌گیری رسانه‌ها بخصوص تلویزیون علیه تیمش به زبان آورده بود. قوانین لیگ برتر می‌گویند که مربیان تیمها باید روز قبل از مسابقه با اصحاب رسانه گفت وگو داشته باشند و در پی رفتاری که مورینیو داشته، مسلماً لیگ برتر خواهان توضیحات قانع کننده‌ای از سوی وی خواهد بود. مورینیو معتقد بود که دیه گا کوستا به ناحق از سوی رسانه‌ها مورد حمله قرار گرفته و به همین دلیل از گفت وگو با آنها پیش از دیدار با منچسترسیتی خودداری کرده بود؛ همچنین بعد از پایان دیدار دو تیم هم هیچ نماینده‌ای از سوی باشگاه چلسی مقابل خبرنگاران حاضر نشد.

 این درحالی است که مسؤولان لیگ برتر هنوز درحال بررسی دلایل مورینیو برای فرستادن استیو هالند به کنفرانس خبری پیش از دیدار با نیوکاسل هستند. هالند در آن زمان بعد از مسابقه هم با رسانه‌ها حرف زده بود. انتظار می‌رود رفتار اخیر او جریمه‌ای برای مربی پرتغالی در پی داشته باشد. تساوی برابر من سیتی چلسی را در فاصله 5‌امتیازی با این تیم در صدر جدول نگه داشت. با این حال مانوئل پیگرینی، مربی شیلیایی تیم منچستری معتقد است که تیمش در استمفوردبریج به مراتب برتراز میزبان خود ظاهر شده است:” فکر می‌کنم که ما از دقیقه نخست تا آخر بازی به دنبال پیروزی بودیم. بازی کردن در این ورزشگاه مقابل صدرنشین لیگ راحت نیست. ما موقعیت های زیادی داشتیم؛ برای همین از کسب یک ‌امتیاز راضی نیستم، ولی از عملکرد تیم خوشحالم. از دقیقه نخست، ما دنبال سه ‌امتیاز بودیم.”

 پیگرینی معتقد است که تیمش همچنان شانس قهرمانی لیگ را دارد:” مهم تلاش ما برای کاهش فاصله بود. ما سعی خود را کردیم ولی نتوانستیم. باید 45‌امتیاز دیگر کسب کنیم تا قهرمان شویم. این یک فینال نبود و هنوز فرصت جبران پنج‌امتیاز را داریم” فرانک لمپارد، هافبک سابق چلسی که در اواسط نیمه دوم بازی به زمین ‌آمد، لحظات احساسی خاصی را در استمفورد بریج تجربه کرد. گروه کمی ‌از تماشاگران او را هو کرد، ولی تقریباً بیشتر جمعیت حاضر در پایان بازی لمپارد را تشویق کرد. ستاره سابق چلسی در این  زمینه گفت:” هواداران چلسی در پایان بازی واقعاً با شخصیت بودند و من از آن شرایط لذت بردم.”

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.