قدس آنلاین یزد - فرماندار تفت در نشست ستاد خدمات سفر شهرستان بر آمادگي شهر نمونه گردشگري طبيعي كشور براي استقبال از مسافران و گردشگران نوروزي تاكيد كرد.

 آمادگي شهرستان  تفت براي استقبال از مسافران نوروزي

به گزارش قدس آنلاین از یزد ، محمود زارع رشكوييه با اشاره به قابليت ها و پتانسيل هاي شهرستان تفت درعرصه هاي گردشگري اظهار داشت : با توجه به حضور گسترده مسافران نوروزي در شهرستان، اين ايام فرصت مناسبي براي معرفي هر چه بهتر توانمندي ها و قابليت هاي گردشگري تفت است و همه دستگاهها بايد به فراخور وظايف خود، نقش خود را در اين رابطه به شايستگي ايفا نمايند.

 

وی افزود: نوروز برای شهرستان تفت که به عنوان یکی از شهرهای نمونه گردشگری طبیعی در کشور معرفی شده فرصت بسیار مناسبی است تا قابلیت ها و پتانسیل های خود را به ویژه در حوزه محورهای توسعه شهرستان از جمله گردشگری، کشاورزی و آموزش عالی به گردشگران و مسافران عزیز معرفی کند. 

 

وي با اشاره به تقارن ايام نوروز امسال با ايام فاطميه بر حفظ شئونات اين ايام تاكيد كرد.

 

فرمانداربااشاره به ضرورت آماده سازي فضا براي مسافران نوروزي خاطرنشان ساخت : دستگاههای اجرایی هر چه سریع تر نسبت به اتمام پروژه های مختلف خود، که به نوعی برای مسافران نوروزی مزاحمت ایجاد کرده و یا روند آمد و شد را در شهرستان با مشکل مواجه می سازد،  قبل از فرا رسیدن ایام نوروز اقدام نمایند.

 

نظارت بر تعيين كشيك در اصناف ضروري، آمادگي كامل دستگاههاي خدمات رسان و اورژانس، آمادگي آموزش و پرورش براي فراهم نمودن شرايط اسكان مسافران در مدارس، نظارت بخشداران بر اقامتگاههاي بين شهري هر بخش و ساماندهي تفرجگاهها، برگزاري نمايشگاه و بازارچه هاي نوروزي براي معرفي قابليت هاي شهرستان و توجه به عرصه تبليغات و اطلاع رساني از پتانسيل هاي گردشگري شهرستان از مهم ترين نكاتي بود كه فرماندار تفت رهنمودهاي لازم را به مديران مربوطه ارائه كرد.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.