انتخابات

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی گفت: در آستانه فرارسيدن 22 بهمن و همزمان با سي و ششمين سالگرد پيروزي شكوهمند انقلاب اسلامي ايران، موزه بزرگ خراسان از فردا سه شنبه 21 بهمن ماه ميزبان بازديد كنندگان و علاقه مندان است.

موزه بزرگ خراسان از فردا ميزبان بازديد كنندگان است


به گزارش قدس آنلاین و به نقل از روابط عمومي اداره كل ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري خراسان رضوي،  رجبعلی لباف خانکی گفت: فاز اول موزه بزرگ خراسان 18 بهمن ماه با حضور معاون رئيس جمهور و رئيس سازمان ميراث فرهنگي، صنايع دستي و گردشگري، استاندار خراسان رضوي و جمعي از مسئولان ملي و استاني و شهری به بهره برداري رسيد.

وی افزود: این موزه از فردا ميزبان علاقه مندان و بازديدكنندگان خواهد بود.

مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری خراسان رضوی بیان کرد: بازديد از اين موزه تا پايان بهمن ماه براي عموم مردم رايگان است و علاقه مندان مي توانند از ساعت 9 الي 14 براي بازديد از موزه بزرگ خراسان به بوستان كوهسنگي مشهد مراجعه كنند.

لباف خانکی تصریح کر:  از ابتداي اسفند نيز بازديد از اين موزه با ارائه بليط بر اساس تعرفه تعيين شده براي تمامي موزه هاي كشور براي کلیه علاقه مندان به این عرصه و عموم مردم امكان پذير است.

وی تأکید کرد: بازديد كنندگان از اين موزه مي توانند براي کسب اطلاعات بيشتر با شماره تلفن 05137269902 و 05137045 تماس بگيرند.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.