مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران تاکید کرد: همانطور که دشمنان نیز به این مسئله اعتراف دارند، نامه رهبر معظم انقلاب تحولات بسیار مهمی را در غرب رقم خواهد زد.

نامه رهبر معظم انقلاب تحولات بسیار مهمی را در غرب رقم می‌زند

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از خبرگزاری تسنیم، حمیدرضا مقدم‌فر مشاور فرمانده کل سپاه پاسداران ظهر امروز در جمع راهپیمایان 22 بهمن خراسان شمالی، ضمن اشاره به بیانات اخیر مقام‌ معظم رهبری پیرامون مذاکرات هسته‌ای اظهار داشت: توافق دو مرحله‌ای(مرحله اول بر سر کلیات و مرحله دوم بر سر جزئیات) اقدامی «فریبنده» و طراحی شده از سوی دشمنان است و این موضوع در واقع راه را برای دشمنان باز می‌کند.

وی افزود: پس از صحبت‌های مقام معظم رهبری در موضوع هسته‌ای و توافقات، بلافاصله دشمنان موضع‌گیری کردند و مشخص شد که آن‌ها به دنبال توطئه و فریب جدی بودند.

4سناریوی امروز دشمن علیه ایران/ حاشیه‌سازی، فراموش‌سازی، عادی‌سازی و مفسدنمایی از نظام

معاون فرهنگی مجمع بیداری اسلامی در ادامه بابیان اینکه امروز حربه دشمن در چهار سناریو خلاصه می‌شود، گفت:یکی از حربه‌‌های امروز دشمن پروژه «حاشیه‌سازی» است، دشمن می‌خواهد امروز ملت را به حاشیه برده و با حاشیه‌های مختلف آن‌ها را سرگرم کند.

وی تصریح کرد: پروژه دیگر دشمن، بحث «عادی‌سازی رابطه با دشمن و شکستن مرزبندی با مستکبران» است که دشمن با این موضوع سعی دارد مسائلی همچون قدم‌زدن با وزیر امور خارجه آمریکا و ...  را مسائلی عادی جلوه داده و قبح ارتباط با آمریکا را بشکند.

مقدم‌فر خاطرنشان کرد: بحث سوم «فراموش‌سازی» حماسه‌‌هاست. دشمن با این حربه نیز قصد دارد بسیاری از مناسبت‌های مهم در کشور همچون 22 بهمن و 9 دی را به فراموشی بسپارد.

این کارشناس مسائل راهبردی در تشریح پروژه دیگر دشمن با عنوان «مفسدنمایی نظام جمهوری اسلامی» گفت: امروز دشمن به دنبال آن است که چنان القا کند که گویی فساد از در و دیوار کشور می‌بارد؛ حال آنکه تفاوت نظام اسلامی با رژیم پهلوی آن است که در جمهوری اسلامی اولاً نظام و علی‌الخصوص رهبری نظام اراده جدی و قطعی برای مبارزه با هرگونه فساد را داشته و هیچ فردی در این زمینه خط قرمز نظام محسوب نمی‌شود؛ این در حالی است که در رژیم پهلوی، منشأ فساد خود رژیم بود و هرکه فساد بیشتری داشت به رژیم پهلوی نزدیک‌تر بود، اما در جمهوری اسلامی هرکه فاسد شود از جمهوری اسلامی باید فاصله بگیرد.

مقدم‌فر با اشاره به اینکه برخی گروه‌های سیاسی برای پیشبرد منافع خود مدام یکدیگر را به فساد متهم و به نحوی همه‌گیر شدن فساد درباره مسئولان را القا می‌کنند، تاکید کرد: این اقدام که به علت منافع سیاسی کوتاه‌مدت برخی گروه‌ها انجام می‌شود، کمک به سناریوی دشمن و فتنه‌گران برای متهم کردن ساختار جمهوری اسلامی به فساد است. 

وی با اشاره به اینکه پرچمدار مبارزه با فساد در کشورمان شخص رهبر معظم انقلاب اسلامی است و خود ایشان به صورت جدی پیگیر مبارزه با مفاسد هستند، خاطرنشان کرد: علیرغم بروز برخی فسادها، افتخار نظام جمهوری اسلامی آن است که رهبر آن و خانواده‌اش به اعتراف دوست و دشمن پاک‌ترین و ساده‌ترین زندگی را داشته و از سوی دیگر این نظام به دستور همین رهبر فرزانه با فساد در هر رده‌ای بدون ملاحظه‌های کاسب‌کارانه شدیداً برخورد می‌کند.

تلاش دشمن برای به محاق بردن گفتمان مقاومت

مشاور رسانه‌ای فرمانده کل سپاه پاسداران در ادامه سخنان خود با بیان اینکه یکی دیگر از توطئه‌های امروز دشمن به محاق بردن گفتمان مقاومت در بین مردم ایران اسلامی است، تاکید کرد: مقاومت یعنی صبر مکتبی و استقامت ایمانی و ایستادگی در برابر سختی‌ها و رفع موانع پیشرفت برای رسیدن به رفاه، سعادت، آسایش و امنیت.

وی تاکید کرد: مقام معظم رهبری راه نجات ما از تحریم‌ها را اقتصاد مقاومتی اعلام کردند، اما بلافاصله دشمن بعد از فرمایشات ایشان ورود پیدا کرد و اقتصاد مقاومتی را تشبیه به اقتصاد ریاضتی کرد.

مقدم‌فر با طرح این پرسش که چرا دشمن قصد دارد اقتصاد مقاومتی را تشبیه به اقتصاد ریاضتی کند؟ اظهار داشت: دشمن می‌خواهد از این طریق مانع تحقق اقتصاد مقاومتی در ایران شود تا ما دست گدایی به‌سوی آن‌ها دراز کنیم و هرگونه که دلشان می‌خواهد با ما رفتار کنند.

معاون فرهنگی مجمع جهانی بیداری اسلامی گفت: باید بدانیم که اقتصاد مقاومتی یعنی اینکه ما به ظرفیت‌های درونزانی خود تکیه کنیم و مردم بدانند که در این 36 سال که از پیروزی انقلاب می‌گذرد، هر زمان پیشرفت کردیم نتیجه مقاومت بوده است. انقلاب اسلامی در طول 36 سال به پیشرفت‌های علمی و تکنولوژیکی بسیاری همچون نانو تکنولوژی، بیوتکنولوژی، سلولهای بنیادین، پرتاب ماهواره، صنعت موشک، صنعت پزشکی و از بسیاری پیشرفت‌های دیگر دست‌یافته است.

وی یکی دیگر از دستاوردهای انقلاب اسلامی را صدور انقلاب و شکل گیری «بیداری اسلامی» در جهان دانست و گفت: امروز اگر در سراسر جهان موضوع بیداری اسلامی مطرح می‌شود، همه اذعان دارند که نتیجه انقلاب اسلامی ایران در 36 سال گذشته است و امروز ملت‌های جهان از این بیداری الگو گرفته‌اند.

نامه رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپایی و آمریکای شمالی نشان‌دهنده جابه‌جایی مرزهای اعتقادی ایران است

مشاور فرمانده‌کل سپاه پاسداران با اشاره به نامه اخیر رهبر معظم انقلاب به جوانان اروپایی و آمریکای شمالی، افزود: امروز عمق استراتژیک و مرزهای اعتقادی جمهوری اسلامی به اروپا و آمریکای شمالی منتقل شده است. وقتی رهبر انقلاب جوانان اروپا و آمریکای شمالی را مخاطب قرار داده و با آنها سخن می‌گویند بدین معنیست که انقلاب اسلامی از چارچوب ایران و عراق و لبنان و فلسطین و بحرین و یمن فراتر رفته و امروز پیام انقلاب با "نامه دعوت به شناخت اسلام" به اروپا و آمریکای شمالی منتقل شده است.

یکی از مسئولان اروپایی چندی پیش گفته بود: ما در مقابل ایران دو اشتباه بسیار بزرگ انجام دادیم و همین دو اشتباه برای ما بسیار گران تمام شد. این مسئول اروپایی اذعان کرده نخستین اشتباه را زمانی انجام دادیم که وقتی امام خمینی (ره) در سال 1979 به پاریس آمد اجازه خروج به وی دادیم و این موجب شد که انقلاب اسلامی در ایران با حضور ایشان به پیروزی برسد و این انقلاب اکنون 36 سال ادامه یافته و بسیار قدرتمند شده است.

مقدم‌فر خاطرنشان کرد: این مسئول اروپایی می‌گوید اشتباه دوم ما این بود که غافلگیر شدیم و نباید می‌گذاشتیم پیام رهبر ایران به دست جوانان اروپا و آمریکای شمالی برسد. حال که این نامه به دست این جوانان رسیده باید منتظر یک انقلاب بزرگ در اروپا و آمریکا باشیم.

2 عامل تثبیت انقلاب و پیشرفت نظام اسلامی

این کارشناس مسائل راهبردی در بخش دیگری از سخنان خود با اشاره به اینکه دوست و دشمن امروز به این مسئله اذعان دارند که دو چیز مایه پیروزی، داوم و قوام انقلاب اسلامی ایران شده و حتی پس از گذشت سه و نیم دهه نسلهای بعدی همچنان به انقلاب اسلامی و رهبری آن پایبند بوده و عشق می‌ورزند، تصریح کرد: به اذعان دوست و دشمن، اولین عامل وجود شخص ولی  فقیه و نظام سیاسی ولایت فقیه بوده و دومین عامل بروز چنین مسئله‌ای وجود مردمی بابصیرت است که از ولایت فقیه تبعیت، حمایت و پشتیبانی می‌کنند.

مقدم‌فر در پایان با اشاره به تاثیر انقلاب اسلامی در بروز شکوفایی و پیشرفت‌های ملت ایران گفت: فهمی هویدی اندیشمند مصری گفته است "سال 1978 متحد آمریکا شدیم و کمپ دیوید را امضا کردیم و ایران یک سال بعد از آن (1979) انقلاب کرد و با سرنگونی متحد آمریکا، دشمن اصلی آمریکا شد. ولی امروز ایران ماهواره به فضا می‌فرستد و آنگونه پیشرفت کرده و ما در کشورمان(مصر) امروز مشکل نان داریم(ذلیل شده‌ایم)."

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.