قدس آنلاین: ارشد نظامی آجا در استان های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری گفت: گذر زمان نتوانست مردم ما را از آرمان های مقدس انقلاب و اسلام دور کند همچنان که شاهد بودیم حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن تودهنی محکمی به یاوه گویی های امریکا بود.

حضور گسترده مردم در راهپیمایی 22 بهمن تودهنی محکمی به یاوه گویی های امریکا بود

به گزارش قدس آنلاین از اصفهان، امیر سرتیپ دوم رضا جهادی ارسی در گفت و گو با خبرنگار ما افزود: پیروزی انقلاب اسلامی برکات زیادی برای کشور و ملت ایران داشته و ملت ایران همواره پشتیبان نظام و رهبری بوده‌اند و از این آرمان خود دست برنخواهند داشت.

وی با بیان اینکه دشمنان پس از پیروزی انقلاب به انواع توطئه‌ها پرداختند، تصریح کرد: جنگ تحمیلی هشت ساله از جمله این اقدامات است که در آن همه قدرت‌ها علیه نظام جمهوری اسلامی مبارزه می‌کردند و اکنون نیز دشمنان به انواع توطئه‌ها و تهدیدات می‌پردازد که از جمله آنها می‌توان به تحریم اقتصادی، شیعه هراسی و‌ جنگ نرم اشاره کرد .

ارشد نظامی آجا در استان های اصفهان، یزد و چهارمحال و بختیاری تاکید کرد: دشمنان سعی دارند با اعمال فشار و سختی بر مردم، آنها را از انقلاب دلسرد و خسته کنند اما هنوز مردم ما را که دارای بصیرت بالایی هستند، نشناخته اند.

وي افزود: دشمنان مي خواستند در گذر زمان ريشه هاي عميق وابستگي به آرمان هاي انقلاب را از بين ببرند اما امروز مي بينيم كه مردم هر روز بالغ تر مي شوند .
امیر جهادی تصريح كرد: قدرت ما همين مردم هستند نه تجهيزات نظامي، همين مردمي كه همواره با شكوه در همه عرصه ها در صحنه حاضرند و قدرت نظام را به رخ جهان مي كشند.
 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.