۲۸ بهمن ۱۳۹۳ - ۲۳:۱۸
کد خبر: 265827
اخبار ويژه/تجمع مسکن مهری ها مقابل مجلس

ساخت وسازها، زمین ها را از بین برد

رسا: آیت ا... نوری همدانی از مراجع عظام تقلید با ابراز نگرانی از آسیبهایی که بر محیط زیست وارد شده و تأثیر مستقیمی که این مسأله بر کاهش نزولات آسمانی داشته است، گفت: متأسفانه با توسعه شهر‌ها و ساخت و سازهای بی‌رویه، زمینها از بین رفته‌اند.

 

شهادت عکاس ایرانی در سامرا

ابنا: محمد هادی ذوالفقاری، هنرمند عکاس ایرانی در دفاع از حرم مطهر امامین عسکریین(ع) در شهر سامرا به شهادت رسید. مجاهد شهید محمدهادی ذوالفقاری روز یکشنبه ۲۶ بهمن ماه ۱۳۹۳ در منطقه مکیشفیه در اطراف شهر سامرا به شهادت رسید.

 

آزادی 10 ایرانی از زندانهای ترکمنستان

ایسنا: رشید مردف، وزیر خارجه ترکمنستان در دیدار با حسن قشقاوی، معاون وزیر خارجه اعلام کرد که به مناسبت روز ملی پرچم در این کشور، تعداد 10 نفر از زندانیان ایرانی مورد عفو رئیس‌جمهور قرار گرفته و آزاد شده‌اند. این افراد ظرف چند روز آینده به ایران مراجعت خواهند کرد.

 

تجمع مسکن مهری ها مقابل مجلس

قدس آنلاین: جمعی از صاحبان مسکن مهر پرند برای چندمین بار در اعتراض به درخواست واریز مجدد وجوهی جهت واگذاری مسکن خود، روز گذشته مقابل مجلس شورای اسلامی تجمع کردند.

 

3 ایرانی در لیست پرواز به مریخ

فردا: لیست 100نفره مسافران آینده سیاره مریخ اعلام شد که نام سه جوان ایرانی بین این اسامی دیده می‌شود. این سه نفر صادق مدرسی، الهه نوری و سعید قندهاری هستند که شانس خود را برای قرار گرفتن در بین فضانوردان مریخ امتحان می‌کنند. گفته می شود که این سفر هزینه زیادی برای متقاضیان دارد.

 

درخواست وزیرعلوم

ایسنا: دکتر فرهادی، وزیر علوم، تحقیقات و فناوری در پنجاه و پنجمین گردهمایی معاونان دانشجویی دانشگاه‌ها گفت: نگاه امنیتی در دانشگاه باید حذف شود، زیرا با دید امنیتی و رعب و وحشت، مسایل حل نخواهد شد.

 

تولید کمتر از 30درصد فعال است

تسنیم: فرهاد رهبر، رئیس سابق دانشگاه تهران به لزوم استفاده از ظرفیتهای بیکار و منفعل کشور اشاره کرد و گفت: منابع راکد باید با بخش تولید تلفیق شود. امروز تولید کمتر از 30درصد فعال است و منابع مالی باید بقیه ظرفیتهای خالی را تجهیز کند.

 

هزینه ۱۰۰ میلیون تومانی یک اردو

آنا: علی قدمیاری، مدیر کل تشکلهای دانشگاه آزاد اسلامی با تأکید بر اینکه اردوی تشکلهای دانشجویی در بوشهر یکی از موفقترین و کم هزینه ترین اردوهای دانشجویی بوده است، گفت: کل هزینه اردوی دانشجویی تشکلهای اسلامی- سیاسی بوشهر کمتر از صد میلیون تومان بوده است.

 

فریدون: از رسایی شکایت کرده ام

ایرنا: حسین فریدون، دستیار ویژه رئیس جمهور گفت که به دلیل نشر اکاذیب به طور رسمی از حمید رسایی نماینده تهران در مجلس به دادگاه شکایت کرده است. وی در پاسخ به این پرسش که آیا شکایت او در معاونت حقوقی ریاست جمهوری ثبت شده است، گفت: نه، مستقل و شخصی شکایت کرده ام و به معاونت حقوقی کاری نداشتم. رسایی مرا مورد اتهام قرار داد که بنده نیز مجبور به شکایت شدم.

 

بازتاب لغو مزایده 2 باشگاه پایتخت

افکار: لغو مزايده فروش سهام دو باشگاه بزرگ پايتخت به دلیل نبود مشتری در رسانه هاي خارجي بازتاب داشته است. این در حالی است که این دو باشگاه با قیمت پایه 290 میلیارد تومان ارزش گذاری شده بودند.

 

اول تأسیس، بعد مجوز!

فارس: سیدامیر محسن ضیایی، معاون آموزشی وزارت بهداشت گفت: اجازه نمی‌دهیم با آموزشهای پزشکی غیراستاندارد، سلامت مردم به خطر بیفتد. دانشگاه آزاد اول واحد پزشکی تأسیس می‌کند، بعد دنبال مجوز می‌آید، با این رویه مخالف هستیم و جلوی این نوع اقدامها را می‌گیریم.

 

سفر جامعه تورگردانان روسیه به ایران

فارس: مدیر اجرایی جامعه تورگردانان روسیه به همراه مدیران هفت شرکت بزرگ روسی عازم ایران خواهد شد و قرار است این گروه ضمن بازدید از شهرهای مهم گردشگری در ایران، قراردادهایی را با همتایان خود در زمینه گردشگری منعقد کنند.

 

کارخانه پهپادسازی رژیم صهیونیستی

 در اشغال معترضان انگلیسی

فارس: یک کارخانه پهپادسازی رژیم صهیونیستی در انگلیس به اشغال معترضانی درآمد که به سیاستهای کشتار این رژیم در غزه، اعتراض دارند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.