۲ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۱:۲۹
کد خبر: 266438
 سهراب بختياري زاده گزينه جانشيني ويسي

به گزارش قدس آنلاين، نتايج ضعيف استقلال خوزستان و نزديك شدن اين تيم به منطقه سقوط باعث شده مسئولان اين باشگاه فكر جذب يك مربي ديگرباشند. درهمين راستا مذاكراتي با سهراب بختياري زاده شده تا شايد درروزهاي آتي جانشين ويسي شود. سهراب بختياري زاده در رابطه با اینکه اگر به او پیشنهاد شود آیا این مسئله را می‌پذیرد عنوان کرد: یک ماه است کارم را با نفت امیدیه آغاز کردم و در حال حاضر در خدمت این تیم هستم. دورادور بازی‌های لیگ برتر را دنبال می‌کنم. امیدوارم نماینده‌های خوزستان موفق باشند و بهتر از نتایجی که تا به الان کسب کردند بگیرند. به اعتقاد من با وجود اینکه مشکلات این دو تیم نسبت به سایر تیم‌ها از لحاظ مالی کمتر است انتظارات برای کسب نتیجه از آنها بیشتر است.

پیشکسوت فوتبال ایران در ادامه در پاسخ به این سوال که به عنوان کاپیتان سابق استقلال خوزستان مشکلات این تیم را در کجا می‌بیند عنوان کرد: من از استقلال خوزستان دور هستم و امیدوارم شرایط این تیم بهتر از سال قبل شود. نمی‌توانم خیلی دقیق و درست به مشکلات این تیم بپردازم اما چیزی که من به عنوان یکی از اهالی فوتبال می‌بینم این است که استقلال خوزستان دچار به هم ریختگی و یک بی‌نظمی شده که همین مسئله به تیم لطمه وارد می‌کند. شرایط استقلال خوزستان هفته به هفته سخت‌تر می‌شود.

وی افزود: آنهایی که در رسانه، مطبوعات و تلویزیون بوده‌اند و ادعای دوستی با استقلال خوزستان داشته‌اند و در هر شرایطی به جای انتقاد برای نشان دادن عشق و علاقه‌شان از تیم تعریف می‌کردند حالا این شرایط را ببینند. اگر ما ایرادات را در یک فضای مناسب مطرح کنیم این به نشانه دشمنی نیست. متاسفانه در روزهایی که تیم شرایط خوبی نداشت عده‌ای از دوستان به صورت کورکورانه از استقلال خوزستان تعریف و تمجید می‌کردند اما اگر آنها مشکلات را می‌دیدند و انتقاد می‌کردند شرایط تیم هفته به هفته بدتر نمی‌شد و با چنین حواشی‌ای روبرو نمی‌شدند. چیزی که من از تلویزیون می‌دیدم این بود که آقایان کارشناس فقط تعریف و تمجید می‌کردند و می‌گفتند آینده استقلال خوزستان درخشان است.

بختیاری در رابطه با اینکه آیا تغییر کادر فنی می‌تواند به استقلال خوزستان کمک کند گفت: اعتقادی به تغییر در کادر فنی ندارم. تفکر من در فوتبال روی ثبات است. احتمال کمی وجود دارد یک مربی جدید بتواند نقاط ضعف را شناسایی و به سرعت آن را برطرف کند. همین کادر فنی فعلی به شرط اینکه ذهنیتش را نسبت به برخی عملکرد‌ها در زمین بازی تغییر دهد می‌تواند شرایط تیم را بهبود ببخشد. استقلال خوزستان هفته‌ها است که نمی‌تواند عملکرد خوبی داشته باشد و این تیم علاوه بر اینکه بد بازی می‌کند روح پیروزی هم ندارد. از سوی دیگر استقلال خوزستان بازیکنان و مهره‌هایی دارد که می‌تواند این تیم را از این شرایط خارج کند که امیدوارم این اتفاق بیفتد.

 

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.