۷ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۶:۵۵
کد خبر: 267719

راه آهن و ملوان امروز در ديداري دوستانه به مصاف يکديگر رفتند تا از تعطيلي 2هفته اي ليگ بهره ببرند و مربيان بتوانند بازيکنان خود را محک بزنند.

حاشیه های بازی راه آهن - ملوان

 ملوانی ها که تا به تازگی شرایط خوبی نسبت به قبل در جدول پیدا کرده اند شب گذشته به تهران آمدند و آماده دیدار با راه آهن می شوند که به تازگی فرهاد کاظمی هدایت آن را در دست گرفته است.

حاشیه های قبل از شروع این بازی به شرح زیر است:

* در حالی که قرار بود این بازی راس ساعت 15 برگزار شود، علت تاخیر ملوانی ها به دلیل ماندن در ترافیک تهران کرج، این دیدار نیم ساعت به تاخیر افتاد.

* در حالی که ملوانی ها تازه به زمین کارگران وارد شده بودند و به رختکن رفته بودند تا لباس های خود را عوض کنند بازیکنان راه آهن در حال گرم کردن در زمین بودند.

* مازیار زارع، پژمان نوری، سیدجلال رافخایی منضبط ترین بازیکنان ملوان بودند چراکه 15 دقیقه زودتر از ملوانی ها خودشان را به زمین کارگردان رسانده بودند. بعد از حضور آنها اتوبوس تیم وارد زمین شد.

* بعد از شروع بازی تعداد اندکی خردسال جلوی در ورودی زمین بازی تجمع کرده بودند و از فیروز کریمی درخواست کردند که عکس یادگاری با آنها بیاندازد.

* فرهاد کاظمی که به همراه شاگردانش زودتر از کریمی و شاگردانش وارد زمین شده بود، به دنبال فیروز کریمی می گشت در نهایت آقا فیروز پس از متوجه شدن این قضیه به سمت آقافرهاد رفت و این دو با هم خوش و بش کردند.

* مازیار زارع به محض ورود به داخل زمین خوش وبش با بهادر عبدی کاپیتان راه آهن کرد.

* قبل از شروع بازی ایگور گلر خارجی راه آهن تمرین می کرد و شوت های محکمی به سمت دروازه می انداخت و جالب اینجاست که این بازیکن از کلمات کم فارسی که بلد بودو استفاده می کرد .

* بازی راس ساعت 15:30 آغاز شد. 15 دقیقه ابتدایی بازی توپ دست بازیکنان راه آهن بود ولی بعد از آن بازی پایاپای شد.

* در حالی که فرزاد حاتمی قصد داشت توپ را وارد دروازه راه آهن کند با مدافع این تیم درگیری کوچکی پیدا کرد اما این ماجرا ختم به خیر شد.

* در حین بازی، بازیکنانی چون شیث رضایی، عباس محمدرضایی، امین منوچهری کنار زمین مشغول گرم کردن خود بودند.

* در حالی که فرهاد کاظمی سعی داشت به بازیکنان ذخیره خود میدان دهد فیروز کریمی از بازیکنان اصلی خود چون فرزاد حاتمی، محسن یوسفی، مازیار زارع و ... بازی داد./ورزش سه

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.