کاپیتان پیشین تیم ملی فوتبال ایران با اشاره اینکه این تیم باید از بلاتکلیفی خارج شود، گفت: عاشق نام و تیم پرسپولیس هستم و به همین خاطر از پرسپولیس حمایت کردم

مهدوی کیا:حامی پرسپولیس هستم نه فرد خاصی/ پاسخ دندان‌شکنی به کرار بدهند

به گزارش خبرنگار مهر، مهدی مهدوی‌کیا در حاشیه جشن فارغ التحصیلان دانشگاه پرسپولیس در خصوص پیروزی این تیم برابر لخویای قطر، ضمن بیان مطلب فوق گفت: پرسپولیس همیشه در آسیا یکی از تیم‌های قدرتمند بوده و قدم اول در آسیا هم خیلی مهم بود. خوشبختانه بازیکنان با عملکردی خوب موفق شدند تا لخویا را شکست دهند.

وی در خصوص حضورش در ورزشگاه آزادی و رختکن پرسپولیس ادامه داد: بالاخره پرسپولیس امسال مشکلات زیادی را پشت سر گذاشته بود و پس از تغییر و تحولاتی که بوجود آمده بود، از لحاظ روحی و روانی تیم در شرایطی خوبی نبود. پرسپولیس در آسیا بازی داشت و باید با قدرت در این بازی حاضر می‌شد. این پیروزی در این مسابقه خواسته همه پرسپولیسی‌ها بود که ما هم به عنوان یک پرسپولیسی دوست داشتیم که این اتفاق می‌افتاد و ما به ورزشگاه رفتیم تا این تیم را حمایت کنیم.

کاپیتان پیشین پرسپولیس در پاسخ به این پرسش که آیا حمایت پیشکسوتان از پرسپولیس ادامه‌دار خواهد بود یا خیر؟، خاطرنشان کرد: قطعا پرسپولیس همیشه به حمایت هوادارانش نیاز دارد و  کسانی که در این تیم بازی کردند، هم از جمله هواداران این تیم هستند و پرسپولیس را دوست دارند. ما هم خیلی خوشحال می‌شویم که پرسپولیس نتایج خوبی بگیرد.

وی در خصوص ادامه حضور درخشان در پرسپولیس یادآور شد: پرسپولیس به اندازه کافی در ماه‌های گذشته مشکل داشت، هم از نظر مدیریتی تغییر و تحولات زیادی را پشت سر گذاشت و هم نتایج خوبی کسب نکرد. در حال حاضر با این بازی خوبی که مقابل لخویا صورت گرفت، باید از تیم حمایت انجام شود و این روند ادامه داشته باشد. امیدوارم بازیکنان پرسپولیس به این روند ادامه دهند تا دل هواداران شاد شده و از پرسپولیس راضی شوند.

مهدوی‌کیا در خصوص اینکه آیا ممکن است پرسپولیس در ماه‌های آتی به بخش خصوصی واگذار شود یا خیر؟، تصریح کرد: همین بلاتکلیفی است که برای پرسپولیس مشکل ایجاد کرده. اگر تکلیف پرسپولیس روشن شده و این مزایده انجام شود، تیم سروسامان می‌گیرد و مشکلات برطرف خواهد شد. این تیم حمایت هوادارانش را دارد و یکی از بزرگترین تیم‌های آسیا است و به اعتقاد من شرایط خودش را پیدا می کند. فکر می کنم اگر خصوصی‌سازی اتفاق بیفتد، شرایط پرسپولیس درست خواهد شد.

وی در مورد اینکه جایگاهی که برای پیشکسوتان پرسپولیس در ورزشگاه آزادی در نظر گرفته نشده، اظهار کرد: ورزشگاه آزادی ورزشگاه قدیمی است و استانداردهای لازم را ندارد ولی مهم خود پرسپولیس و حضور در رختکن تیم و بردی بود که در این مقطع حاصل شد.

وی در رابطه با حضور کمیته فنی فدراسیون فوتبال خاطرنشان کرد: من اصلا علاقه‌ای به حضور در این مساله نداشتم و کارهای خودم را دنبال می‌کنم. چندین بار با من در این رابطه صحبت شد اما من علاقه ای به حضور در این مساله نداشتم.

کاپیتان پیشین تیم ملی ایران در رابطه با اینکه آیا پیروزی در مقابل لخویا می‌تواند در بازیهای آینده این تیم در لیگ و لیگ قهرمانان آسیا تداوم داشته باشد؟، ادامه داد: بازی با بنیادکار دیداری حیاتی برای پرسپولیس محسوب می‌شود و امیدوارم پرسپولیس بتواند با دست پر باز آن بازی رگردد زیرا با این برد، پرسپولیس با شرایط روحی و روانی خوبی وارد لیگ می شود.

وی با بیان اینکه امیدوار است روند رو به رشد پرسپولیس ادامه داشته باشد، تاکید کرد: اگر این پیروزی‌ها تداوم داشته باشد، هواداران هم به ورزشگاه می‌ آیند و از تیم حمایت می‌کنند. باید این روند ادامه یابد تا پرسپولیس به این آرامش برسد. امیدوارم بازیکنان پرسپولیس بدانند که در چه شرایطی هستند و این روند را ادامه دهند.

مهدوی‌کیا درمورد اینکه معلوم نبود درخشان بعد از دیدار مقابل لخویا سرمربی پرسپولیس باقی بماند و یا خیر و حضور آنها در ورزشگاه به نوعی ریسک بود؟، اینگونه اظهار نظر کرد: اصلا برای ما مهم نبود که چه اتفاقی قرار است رخ دهد. تنها برای حمایت از پرسپولیس آمده‌ایم و به عنوان کسانی که در پرسپولیس بازی کردن حامی این تیم باشیم. من از بچگی عاشق پرسپولیس بودم و فرقی نمی‌کند که چه کسی در این تیم باشد. من عاشق نام و تیم پرسپولیس هستم و به همین خاطر از پرسپولیس حمایت کردم، حال هر کس هم در این تیم باشد، از او حمایت می‌کنم.

وی در خصوص اینکه آیا پیروزی مقابل لخویا یک اتفاق بود یا اینکه پرسپولیس خوب بازی کرد؟، یادآور شد: پرسپولیس در نیمه اول می‌توانست به گل برسد و با گل‌های بیشتری بازی را ببرد.

کاپیتان پیشین تیم ملی پرسپولیس اضافه کرد: با یک بازی نمی‌توان پیش بینی کرد اما در ماه‌های گذشته پرسپولیس مشکلات زیادی داشته و مشکلات مالی و عدم ثبات مدیریتی به این تیم ضربه زده است. این اتفاقی که رخ داد و بعد از پیروزی که مقابل لخویا رقم خورد، بازیکنان باید بفهمند که شرایط را حفظ کنند و پرسپولیس را به روندی که همه انتظار آن را داشتند ببرند.

وی در خصوص رای‌گیری برنامه ۹۰ ادامه داد: همه ما با هم دوست هستیم و سا‌لهای خوبی در کنار هم داشتیم. من فکر می‌کنم با توجه به این اتفاقی که می‌افتد، رفاقت ما بیشتر می‌شود. نه. نظر مردم همیشه قابل احترام است. چندی پیش عابدزاده به عنوان محبوب‌ترین بازیکن انتخاب شد و این بار هم علی کریمی انتخاب شد. مهم این است مردم ستاره‌های قدیمی خود را فراموش نکرده‌اند و فکر می‌کنند که همه ما با هم رفیق هستیم و فرقی نمی‌کند که چه کسی انتخاب شود.

مهدوی‌کیا در پایان در خصوص صحبت‌های کرار جاسم هم گفت: امیدوارم مسئولان استقلال پاسخ دندان شکنی به کرار بدهند.
 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.