در دومین روز مسابقات سراسری قرآن کریم و در رشته قرائت تحقیق که از ساعت ۱۹ آغاز می‌شود، برخی از شرکت‌کنندگان با سابقه نیز به رقابت خواهند پرداخت.

رقابت قاریان باسابقه مسابقات قرآن در دومین روز رقابت‌های سراسری

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از خبرگزاری بین‌المللی قرآن(ایکنا)، با پایان یافتن رقابت‌های رشته ترتیل قرآن کریم در دومین روز مسابقات سراسری قرآن، شرکت‌کنندگان در رشته قرائت رقابت خود را از ساعتی دیگر آغاز خواهند کرد.
برهمین اساس در رشته قرائت تحقیق سی وهفتمین دوره مسابقات سراسری قرآن کریم امشب هفتم اسفندماه به ترتیب و براساس نوبت قرعه، مهدی تقی‌پور از خراسان رضوی، ابراهیم تبسم‌چهره از گیلان، محسن زهدی‌علیپور از قم، محمدرضا احدی از سیستان و بلوچستان، علی خشنود از تهران، امین عبدی از کرمانشاه، نقی عالیشاه از مازندران، علی قاسم‌آبادی از خراسان رضوی، یونس عرب‌جزی از گلستان، محمدحسن موحدی از تهران و حسن دانش از یزد به روی سن خواهند رفت.
همچنین در ادامه این مسابقات و پس از استراحتی کوتاه علیرضا مسیح‌پور از کهگیلویه و بویراحمد، سیدمحمد مدنی از گیلان، مجید جلیلیان از مرکزی، هادی خانی از قم، مصطفی یادگاری از تهران، سیدفؤاد شوکاوی از خوزستان، وحید خزایی نماینده مسابقات بین‌المللی قرآن دانشجویان مسلمان، مهدی ساعد از همدان، مهدی شجاع از خراسان رضوی، جواد هاشم‌زاده از فارس، مجتبی بهبودی از گیلان، جعفر ملک‌پور از مازندران و مهدی غلام‌نژاد از تهران به رقابت با یکدیگر خواهند پرداخت.
در بین قاریان این روز نیز شرکت‌کنندگانی همچون علی قاسم‌آبادی، مصطفی یادگاری، مهدی غلام‌نژاد، حسن دانش و ... که در دوره‌های گذشته حضور داشته و از باسابقه‌های این رقابت‌ها به حساب می‌آیند به چشم می‌خورد.

یادآوری می‌شود، این رقابت‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ها طی ششم تا یازدهم اسفندماه به میزبانی شهر تبریز و با حضور 470 متسابق آقا و خانم برگزار می‌شود.

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.