یکی از اهالی روستای پس قلعه گفت: با مهارتی که خلبان داشت اجازه نداد این بالگرد روی خانه‌های روستای پس قلعه سقوط کند و در محیطی سقوط کرد که هیچگونه خانه‌ای وجود نداشت.

بالگرد در حال سقوط در مناطق مسکونی بود/ احتمالاً مه غلیظ علت سقوط بوده است

به گزارش قدس آنلایم و به نقل از خبرگزاری فارس، محسن صفری‌نژاد از اهالی منطقه پس قلعه از توابع شهرستان شمیرانات درباره جزئیات حادثه سقوط یک بالگرد در این منطقه اظهار داشت: در حدود ساعت 14 یک بالگرد در سطح پایینی و نزدیک به خانه‌های روستای پس قلعه پرواز می‌کرد و با توجه به این که برف شدید و مه غلیظی در این منطقه وجود داشت احتمالا موجب شد که این بالگردسقوط کند.

وی ادامه داد: در هنگام پرواز و پس از این که از روستای پس قلعه گذشت به سمت امام زاده ابراهیم حرکت کرد که به یک باره سقوط کرد.

صفری‌نژاد خاطرنشان کرد: بلافاصله اهالی روستا به محل سقوط این بالگرد رفتند و آتش را خاموش کردند ولی متاسفانه و بر اساس شنیده‌ها 3 نفر جان خود را از دست دادند و پس از آن نیز عوامل نیروی انتظامی، آتش‌نشانی و هلال احمر به محل حادثه رسیدند.

وی خاطرنشان کرد: با مهارتی که خلبان این بالگرد داشت اجازه نداد که این بالگرد برروی خانه‌های روستای پس قلعه سقوط کند و در محیطی سقوط کرد که هیچگونه خانه‌ای وجود نداشت.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.