معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش گفت:‌ سرگذشت پژوهشی ۴۰۰ شهید امور تربیتی انجام شد و مستندسازی آن در ۳ مجلد توسط وزیر آموزش و پرورش به حضرت آیت‌الله خامنه‌ای تقدیم شد.

سرگذشت پژوهشی ۴۰۰ شهید امور تربیتی/ تقدیم کتاب شهدای امور تربیتی به رهبر انقلاب

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از خبرگزاری فارس، حمیدرضا کفاش معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش امروز در نخستین کنگره بزرگداشت شهدای امور تربیتی وزارت آموزش و پرورش که در برج میلاد برگزار شد در سخنانی اظهار داشت: حرکت عظیم نخستین کنگره شهدای امور تربیتی در سازمان دانش‌آموزی مرکز، استان‌ها و ادارات کل، حوزه معاون پرورشی و فرهنگی و ادارات کل آموزش و پرورش استان‌ها، مناطق و شهرستان‌ها از 6ماه پیش آغاز شد.

وی اضافه کرد: سرگذشت‌پژوهشی بیش از 400 شهید امور تربیتی و مستندسازی آن در 3 جلد نفیس انجام شد که توسط وزیر آموزش و پرورش در دیدار اختصاصی با رهبر معظم انقلاب، تقدیم ایشان شد و ایشان ضمن استقبال اعلام کردند برگ برگ این نوشته‌ها را خواهند خواند.

معاون پرورشی و فرهنگی وزیر آموزش و پرورش خاطرنشان کرد: امیدواریم این کار ارزشمند زمینه درج در منابع آموزش و پرورش، مجلات و سایت‌های آموزش و پرورش، رسانه‌ها و صدا و سیما قرار گیرد تا از برکت انفاس قدسیه این شهیدان، امور تربیتی جان گیرد.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.