قدس آنلاین-شهرکرد،این دولت خود را در مقابل مردم و منتقدان پاسخگو می داند و برای اینکه بتوانیم پاسخ انتقاد مردم و نمایندگان را بدهیم ما باید همکارانی را انتخاب کنیم که کارها را به موقع، سریع و خوب به سرانجام برسانند.

همه  مدیران دولتی باید پاسخگو بوده و مراقب رفتار و گفتار خود باشند

به گزارش قدس آنلاین از شهرکرد، معاون سیاسی و قائم مقام وزیر کشور که جهت بازدید از عملکرد برنامه های حوزه سیاسی  استانداری چهار محال و بختیاری به شهرکرد سفر کرده بود با حضور در جلسه شورای اداری استان چهار محال و بختیاری از همه مدیران ستادی وزارت کشور خواستار پاسخگویی همه مدیران دولت تدبیر امید به مردم و ایجاد امید و نشاط  سیاسی در جامعه جهت برگزاری انتخابات با شکوه سال 94 شد.

 محمد حسین مقیمی افزود: رییس جمهوری در تبلیغات انتخاباتی خود قول و قرارهایی را با مردم گذاشتند و مردم هم بر اساس همان قول و قرارها به ایشان رای دادند لذا مردم توقع دارند که این قول و قرارها به اجرا دربیاید.

مقیمی اظهار کرد: فعالیت دستگاه های اجرایی در استانها می تواند به محقق شدن این امر کمک کند.

وی سوال کردن و نقد و انتقاد را حق مردم و نمایندگان مجلس عنوان کرد و گفت: این دولت خود را در مقابل مرد و منتقدان پاسخگو می داند و برای اینکه بتوانیم پاسخ انتقاد مردم و نمایندگان را بدهیم ما باید همکارانی را انتخاب کنیم که کارها را به موقع، سریع و خوب به سرانجام برسانند.

وی افزود: در استانها باید همکارانی به کار گرفته شوند که بتوانند وظایفی را که دولت بر عهده آنها گذاشته شده است، بخوبی انجام دهند.



مقیمی،پاسخگو بودن را شرط اول انتخاب همکاران دولت در استانها دانست و افزود: آنها همچنین باید عملکرد مثبت، سالم و پویا داشته باشند و ضمن داشتن اعتقاد به برنامه، برای رسیدن به اهداف این برنامه تلاش کنند.
معاون وزیر کشور از آمادگی کامل برای برگزاری انتخابات سالم در کشور خبر داد

مقیمی بااشاره به اینکه هفتم اسفند سال آینده، روز برگزاری انتخابات مجلس و خبرگان در کشور است، افزود: باید در این یکسال همه تلاش خود را بکار بگیریم تا همه کسانی که در خودشان این آمادگی را می بییند، در صحنه انتخابات و به عنوان داوطلب حاضر شوند.

وی گفت: همچنین این روحیه باید در مردم تقویت شود تا همه بتوانند براحتی رای بدهند.
وی گفت: مردم واقعا باید احساس امنیت کنند که دستگاه های دولتی، امکاناتشان را له یا علیه هیچ شخصی به کار نمی گیرند.
مقیمی تاکید کرد: به لحاظ اداری، قانونی و شرعی مکلفیم بیت المال را به گونه ای حفظ کنیم که له یا علیه هیچ داوطلبی استفاده نشود و دستگاه های نظارتی نیز بی طرفی خود را رعایت کنند.

مقیمی گفت: در این مدت نیز نمایندگان مردم در مجلس، نماینده مردم هستند و به حوزه انتخابیه خود سرکشی و فعالیت می کنند و محدودیتی هم در این امر نیست.
معاون وزیر کشور گفت: در انتخابات آتی، ما باید اجازه دهیم کسانی که می خواهند وارد صحنه شوند روی پای خودشان و با امکانات و توانایی خودشان به عرصه بیایند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.