کارشناس سازمان هواشناسی با بیان اینکه امروز شاهد بارش برف و باران در نیمه شرقی کشور خواهیم بود، گفت: تا اوایل هفته آینده در تهران بارندگی نخواهیم داشت و دمای هوای این کلانشهر حدود 2 درجه سانتیگراد افزایش می‌یابد.

تداوم بارندگی در نیمه شرقی کشور/ روند افزایش دمای هوای تهران

به گزارش قدس آنلاین، فریبا گودرزی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه جامعه خبرگزاری فارس،‌با اشاره به فعالیت سامانه بارشی جدید روی نیمه شرقی کشور اظهار داشت: بر همین اساس بارش باران و همچنین بارش برف در ارتفاعات نیمه شرقی کشور طی روز جاری دور از انتظار نخواهد بود.

کارشناس سازمان هواشناسی همچنین با اعلام این که امروز در شمال شرق و مرکز کشور شاهد بارش پراکنده برف و باران هستیم، افزود: عمده فعالیت این سامانه بارشی طی روز آینده در جنوب شرق کشور خواهد بود.

وی همچنین به بارش پراکنده در شمال شرق و شرق کشور اشاره کرد و بیان داشت: بر همین اساس آب‌گرفتگی معابر عمومی در سیستان و بلوچستان،‌هرمزگان و کرمان دور از انتظار نخواهد بود.

گودرزی از ضرورت در گرفتن تمهیدات لازم برای تردد در جاده‌های کوهستانی کرمان به سبب بارش برف تاکید کرد و گفت: طی روز جمعه در جنوب کرمان، نیمه جنوبی سیستان و بلوچستان و شرق هرمزگان شاهد وزش شدید باد خواهیم بود که در برخی ساعات با بروز پدیده گرد و خاک همراه می‌شود.

این کارشناس سازمان هواشناسی همچنین به مواج بودن ‌آب‌های خلیج فارس طی دو روز آینده اشاره کرد و بیان داشت: امروز در ارتفاعات تهران بارش برف رخ می‌دهد و به تدریج از ابرناکی هوا کاسته می‌شود.

گودرزی با بیان اینکه دمای هوای تهران تا اوایل هفته آینده حدود 2 درجه سانتیگراد افزایش می‌یابد خاطر نشان کرد: بر همین اساس در دو روز آینده در پایتخت بارندگی نخواهیم داشت.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.