حجت‌الاسلام‌ والمسلمین مسعودی‌ خمینی با بیان این‌که طبق نظر همه مراجع تک خوانی بانوان و انتشار آن در جامعه حرام است، تأکید کرد: باید بررسی شود که این مسأله از کجا نشأت گرفته و پشت پرده آن چه جریانی است.

پشت پرده خوانندگی زنان باید جریان‌شناسی شود

به گزارش قدس آنلاین، حجت‌الاسلام‌والمسلمین علی‌اکبر مسعودی‌خمینی، عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم، در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری رسا، با اشاره به توجیه وزیر فرهنگ و ارشاد مبنی بر حرکت در راستای فتوای رهبر معظم انقلاب در زمینه تک خوانی بانوان در جمهوری اسلامی، گفت: وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در راستای احکام اسلامی حرکت نمی‌کند.

وی در ادامه با بیان این‌که بسیاری از مراکز فرهنگی کشور نیز مانند وزارت ارشاد در عملکرد خود اسلامی عمل نمی‌کنند، ابراز داشت: اسلام تک خوانی بانوان را حرام کرده است و با یک حرف مقام دولتی این حکم عوض نمی‌شود.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مسعودی‌خمینی با بیان این مطلب که باید بررسی شود که چرا این وضعیت در جمهوری اسلامی به وجود آمده است، اظهار داشت: نوازندگی بانوان، خوانندگی بانوان، رقص و اختلاط با قوانین جمهوری اسلامی و احکام اسلامی تضاد دارد و در این زمینه بسیار جای تأمل دارد که مسیر انقلاب به کدام سمت و سو در حال حرکت است.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در ادامه خاطرنشان کرد: مجوز دادن به تک‌خوانی و نوازندگی بانوان مخالف احکام شرع و جمهوری اسلامی است و باید جلوی این‌گونه حرکات گرفته شود.

وی با بیان این‌که طبق نظر همه مراجع تک خوانی بانوان و انتشار آن در جامعه حرام است، تأکید کرد: باید بررسی شود که این مسأله از کجا نشأت گرفته و پشت پرده آن چه جریانی است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مسعودی‌خمینی با تأکید بر این‌که برخی با نام وزارت ارشاد، فرهنگ، تبلیغات و اسلام آزادی را وارونه نشان می‌دهند، افزود: این افراد به دنبال هدفی غیر از اسلام و احکام شریعت هستند و باید با آنها برخورد شدیدی شود.

عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم با اشاره به آفات این مسأله در جامعه، تصریح کرد: این مسأله سبب می‌شود که گرایش به لذت‌های حرام در جامعه به طور نمایان بروز داده شود و ایمان و احکام اسلامی از بین برود.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.