شبستان جدید حرم امام حسین(ع) با سخنرانی نماینده حضرت آیت الله سیستانی افتتاح شد.

شبستان جدید حرم امام حسین افتتاح شد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از خبرگزاری رسا در عراق، شبستان جدید آستان قدس حسینی به مناسبت میلاد باسعادت حضرت زینب کبری(س) با حضور علما، مسؤولان و جمع کثیری از زائران افتتاح شد.

صالح الحیدری رییس اوقاف شیعه عراق در ابتدای این مراسم گفت: اوقاف شیعه به حمایت های خود از توسعه بارگاه ها و عتبات مقدس ادامه داده و در راستای رفاه و آرامش زائرانی که از سراسر جهان به این اماکن مقدس می آیند، تلاش می کند.

وی افزود: افتتاح این شبستان را به علامه شیخ عبدالمهدی کربلایی تبریک می گویم. این شبستان در اوج تکنولوژی و با سرعتی مثال زدنی احداث شد. از همه کسانی که در احداث این شبستان نقش داشته و با اخلاص و در راه رضای خدا تلاش کردند، تقدیر می کنم.

حجت الاسلام شیخ عبدالمهدی کربلایی نماینده حضرت آیت الله سیستانی و تولیت آستان قدس حسینی نیز تصریح کرد: در سالروز میلاد اسوه وفاداری و عفت، حضرت زینب کبری(س) این شبستان را افتتاح می کنیم. این پروژه در پرتو فضل الهی، برکت سید شهدا(ع) و مواضع پدرانه مرجعیت تقلید محقق شد.

وی همچنین تلاش های صالح حیدری و سازمان های دولتی کربلا برای افتتاح این شبستان را ستودنی توصیف کرد و افزود: همه مسؤولان آستان قدس حسینی برای به نتیجه رسیدن این پروژه تلاش شبانه روزی کردند، اما نباید نقش کاشی کاران جمهوری اسلامی ایران را نادیده بگیریم.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.