فدس آنلاین: فرمانده انتظامی خراسان رضوی گفت: زوج 70 ساله مشهدی پس از 35 سال به جرم خود اعتراف کردند.

عذاب وجدان  زوج 70 ساله را پس از 35 سال وادار به اعتراف کرد

به گزارش قدس آنلاین، سردار بهمن امیری‌مقدم در گفتگو با خبرنگار ما گفت: زوج 70 ساله مشهدی پس از 35 سال به جرم خود اعتراف کردند.

وی افزود: این زوج در سال 1358 با منزل مجاور خود ارتباط خانوادگی داشتند و در زمانی که صاحب‌خانه در منزل نبود اقدام به سرقت 3.5 کیلو طلا کردند و با پول این طلاها منزلی را در خیابان ایرج میرزا سابق و جلال آل احمد فعلی خریداری نمودند.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی خاطرنشان کرد: این زوج پس از گذشت این 35 سال به دلیل عذاب وجدانی که گرفته بودند خود را به پلیس معرفی کردند.

امیری مقدم تصریح کرد: با تحقیقات پلیس مشخص شد که مالباختگان فوت کرده‌اند و فرزند آنها که در زمان سرقت یک نوجوان بوده و اطلاعات دقیقی از این سرقت داشته بود شناسایی شد و وی از این زوج شکایت کرد.

وی تأکید کرد: با شکایت فرزند این مالباختگان پرونده‌ای تشکیل شده و در اختیار مراجع قضائی قرار گرفته است.

فرمانده انتظامی خراسان رضوی بیان کرد: به نظر می‌رسد که از این پرونده از طریق رسیدگی‌های کیفری به نتیجه نرسد و این زوج سارق باید به میزان ضرر و زیان مادی این سرقت رضایت شاکی مربوطه را جلب کنند.

امیری مقدم گفت: افرادی که کار خلاف می‌کنند دیر یا زود در چنگال قانون گرفتار می‌شوند و اگر هم همچون این زوج سارق در اختیار پلیس قرار نگیرند زمانی می‌رسد که به دلیل عذاب وجدان خود را به پلیس معرفی می‌کنند.

وی افزود: پلیس با مختلفانی که خودشان را به مأموران قانون معرفی می‌کنند همکاری می‌کند، البته در اینگونه موارد که به واقع خاص هم بوده همکاران من در واحد مشاوره راهنمایی‌های لازم را به اینگونه افراد می‌کنند تا مشکل شاکی و متشاکی برطرف شود.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.