مهدوي كيا: فرقي نمي كند محبوب ترين بازيكن ايران پرسپوليسي باشد يا استقلالي

به گزارش قدس آنلاين، مهدی مهدوی‌کیا در حاشیه نخستین جشن فارغ‌التحصیلان دانشگاه پرسپولیس در مورد برتری سرخ‌پوشان مقابل لخویای قطر در لیگ قهرمانان آسیا اظهار داشت: پرسپولیس در گذشته همیشه با قدرت در مسابقات آسیایی شرکت می‌کرد و خوشبختانه در دیدار با لخویا هم بازی خوبی انجام داد و هم نتیجه خوبی کسب کرد.

وی در مورد حضورش به همراه علی کریمی در رختکن پرسپولیس پیش از دیدار با لخویا تصریح کرد: پرسپولیس امسال دچار مشکلات مدیریتی بود و از لحاظ روحی و روانی شرایط خوبی نداشت.پرسپولیس باید با قدرت در آسیا شرکت می‌کرد و به همین خاطر به رختکن رفتیم امیدوارم همیشه حمایت هواداران ادامه داشته باشد و خوشحال می‌شویم که پرسپولیس همیشه نتیجه خوبی بگیرد.

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس درباره صحبت‌هایی مبنی بر تغییر حمید درخشان می‌شد، گفت: پرسپولیس امسال به اندازه کافی در بخش مدیریت تغییر و تحول داشته و اکنون با بازی خوبی که مقابل لخویا انجام داد باید از این تیم حمایت شود تا پرسپولیس به روزهای خوبش برگردد.

مهدوی‌کیا ادامه داد: متاسفانه بلاتکلیفی مشکلاتی برای پرسپولیس ایجاد کرد و اگر این تیم سروسامان بگیرد و هواداران از تیم حمایت کنند شرایط خودش را پیدا می‌کند.

او در مورد رفتارهای کرار جاسم هافبک عراقی تیم فوتبال استقلال گفت: امیدوارم مسئولان استقلال پاسخ دندان‌شکنی به رفتارهای کرار بدهند.

وی در خصوص اینکه باید جایگاه مناسبی برای پیشکسوتان در ورزشگاه آزادی فراهم شود، تصریح کرد: ورزشگاه آزادی، ورزشگاه قدیمی است و استانداردهای لازم را ندارد اما برای ما مهم حضور در رختکن و موفقیت پرسپولیس بود.

بازیکن پیشین تیم فوتبال پرسپولیس در پاسخ به این سوال که فرهاد مجیدی عضو کمیته فنی فدراسیون فوتبال شده و آیا پیشنهادی به او داده شده است یا خیر، گفت: دوست ندارم وارد این مسئله شوم و برای دوستانم آرزوی موفقیت دارم. چندین بار با من صحبت شده ولی به آن ورود نکرده‌ام.

پیشکسوت پرسپولیس بار دیگر با اشاره به سوالات خبرنگاران درباره وضعیت پرسپولیس در لیگ قهرمانان آسیا عنوان کرد: بازی با بنیاد کار ازبکستان دیدار حیاتی برای پرسپولیس است. اگر از این تیم حمایت شود پرسپولیس می‌تواند به روزهای خوب خودش بازگردد. بازیکنان باید بفهمند که در چه موقعیتی قرار دارند.

مهدوی‌کیا در مورد اینکه او و علی کریمی پیش از آغاز بازی با لخویا به رختکن پرسپولیس رفتند و آیا ریسک نکردند که ممکن است حتی با وجود حضور آنان در رختکن پرسپولیس نتیجه نگیرد، گفت: برای ما این موضوع مهم نبود که چه اتفاقی می‌افتد. هدف ما دادن روحیه به تیم بود. برای ما مهم نیست که چه کسی مربی پرسپولیس است و مانند هوادارانی که عاشق نام پرسپولیس هستند ما نیز پرسپولیس را دوست داریم. پرسپولیس مقابل لخویا واقعا بازی خوبی انجام داد و حتی در نیمه اول می‌توانست به گل برسد ولی با این حال نمی‌توان با یک بازی پیش‌بینی آینده را کرد.

مهدوی‌کیا در پاسخ به سوال خبرنگاری مبنی بر اینکه در نظرسنجی محبوب‌ترین بازیکن ایران یک پرسپولیسی رای می‌آورد یا یک استقلالی، تصریح کرد: فرقی نمی‌کند و همه برای فوتبال مملکت زحمت کشیده‌اند. استقلال و پرسپولیس همیشه رقیب هم بوده‌اند اما در کنار رقابت با آنها رفاقت هم داشته‌ام. من دوستان خوب استقلالی دارم اما هر زمان که با پیراهن پرسپولیس مقابل استقلال بازی می‌کردم سعی می‌کردم که بهترین بازی‌ام را انجام دهم چرا که می‌دانستم این دیدار برای تماشاگران مهم است. در مورد نظرسنجی فرقی نمی‌کند چه کسی انتخاب شود چرا که همه ایرانی هستند.

وی افزود: در زمان استانکو 14،15 بازیکن پرسپولیس در تیم ملی حضور داشتند و از میان آنها نمی‌شود یک نفر را به عنوان بهترین بازیکن انتخاب کرد.

بازیکن پیشین پرسپولیس با اشاره به برتری پرسپولیس مقابل لخویا گفت: نتایجی که پرسپولیس در لیگ گرفته تاثیر منفی داشته است اما امیدوارم پیروزی مقابل لخویا سرآغازی برای موفقیت‌های بعدی باشد.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.