پيشنهاد 4ميلياردي به فيروزكريمي ازسوي مالكان باشگاه ملوان تاييد شده درحالي كه اين تيم غرق درمشكلات مالي است و حقوق بازيكنانش را پرداخت نكرده است....

پيشنهاد 4ميلياردي ملوان بي پول به فيروزكريمي!

به گزارش قدس آنلاين، در حالی که طی روزهای گذشته صحبت‌هایی مبنی بر پیشنهاد 4 میلیارد تومانی باشگاه ملوان به فیروز کریمی مطرح می‌شد و بسياري اين خبر را نوعي بازي رسانه اي از سوي مالكان باشگاه راه آهن مي دانند سیروس محجوب با تایید این پیشنهاد اظهار کرد: ما یک پیشنهاد حدود 4 میلیارد تومانی را به فیروز کریمی داده‌ایم و او در حال بررسی پیشنهاد ماست. پیشنهاد ما سه ساله است و قرار است با یک برنامه‌ریزی سه ساله به قهرمانی لیگ برسیم و یا حداقل سهمیه آسیایی را کسب کنیم.

 

او اضافه کرد: البته آقای کریمی یک پیشنهاد خارجی خوب هم دارد و به خاطر این موضوع ما نگران هستیم که مبادا ایشان از پیش ما بروند اما با این حال امیدواریم او پیشنهاد ما را برای هدایت ملوان قبول کند.

 

محجوب درحالي اين خبررا تاييد كرده كه باشگاه ملوان بخش اعظمي از حقوق بازيكنانش را پرداخت نكرده و درتامين بودجه بسيار ناتوان بوده است. اوضاع تيم هاي پايه ملوان هم بسيار نامساعد گزارش شده و حتي دربرخي رده هاي پايه خانواده بازيكنان به مجموعه ملوان كمك مي كنند.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 2
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مرتضی IR ۱۴:۴۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۸
    0 0
    ملوان تا الان 60 درصد پرداخت کرده و هیچ بدهی نداره . با تحقیق بنویس آقای مثلا خبرنگارو
  • قلی IR ۲۱:۳۴ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۰
    0 0
    ما یک پیشنهاد حدود 4 میلیارد تومانی را به فیروز کریمی داده‌ایم و او در حال بررسی پیشنهاد ماست! بررسی هم مگه لازم داره!؟ یارو 4هزار تومن هم نمی ارزه! 4میلیاردو بین چند نفر باید تقسیم کنن که یکیش فیروز کریمیه!