قدس آنلاین- تبریز: امام جمعه تبریز از واردات بی‌رویه کالا به ویژه چینی که مشابه داخلی آن وجود دارد انتقاد کرد و گفت: واردات باید در حد ضرورت انجام شود.

انتقاد امام جمعه تبریز از واردات بی وریه کالای بی‌کیفیت/ واردات کالا با وجود مشابه داخلی قابل توجیه نیست

به گزارش قدس آنلاین از تبریز، آیت الله محسن مجتهد شبستری امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته تبریز در مصلای امام خمینی(ره) این شهربا اشاره به توصیه‌های رهبری در دیدار با مردم آذربایجان از جمله جدی گرفتن مالیات،  اظهار داشت: گردش چرخ های اقتصادی، تامین امنیت و سلامت مردم نیازمند منابع مالیاتی است و باید جدی گرفته شود.

امام جمعه تبریز با اشاره به تاکیدات رهبری برای استفاده از محصولات داخلی، گفت: در حالی که مشابه محصولات وارداتی در داخل کشور تولید می شود، واردات و مصرف محصولات خارجی توجیه پذیر نیست.

آیت الله شبستری با اشاره به موضوع مبارزه با پدیده قاچاق و لزوم استفاده از تولیدات داخلی و تاکیدات مقام معظم رهبری در این مورد گفت: هر دو مسئله در حیات اقتصادی کشور فوق العاده تأثیر دارد و نبود آن، میخ به تابوت اقتصاد کشور است.

وی با بیان اینکه رهبری بر برخورد با بدحساب‌های بانکی، قاچاق و اجتناب از تضییع مال و هدر رفت منابع ملی تاکید کردند، اظهارکرد: ملت ایران به ویژه مردم ولایتمدار آذربایجان شرقی در جهت عظمت اسلام و تثبیت استقلال کشور توجه خاصی به توصیه‌های رهبری خواهند داشت.

نماینده ولی فقیه در آذربایجان‌شرقی با اشاره به برگزاری رزمایش پیامبر اعظم (ص) توسط نیروی دریایی سپاه گفت: نمایش اقتدار نظامی جمهوری اسلامی برای دوستان پیام صلح و امنیت داشته و هشداری برای دشمنان است تا به فکر تغییر شرایط منطقه نباشند.

آیت الله شبستری افزود: این رزمایش بزرگ هشدار به ناوگان دریایی قدرت‌های فرامنطقه‌ای به ویژه رژیم آمریکا است و توان رزمی و دفاعی نظام جمهوری اسلامی ایران در تمامی میدان ها به جایی رسیده که از پیشرفته‌ترین تاکتیک‌ها و تکنیک های رزمی بهره می‌گیرد.

امام جمعه  تبریز تصریح کرد: پیام رزمایش پیامبر اعظم(ص) توانایی ایستادگی و بازدارندگی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در برابر تهدیدهای دشمنان بود و برگزارى رزمایش‌ هاى نظامى از مسائل مهم، لازم و ضرورى در تأمین امنیت و منافع ملى است.

عضو خبرگان رهبری  به فرارسیدن ایام شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) اشاره کرد و بیان داشت: حضرت فاطمه(س) اولین شهید راه ولایت و الگوی کامل انسانیت برای همه مردم جهان است.

امام جمعه تبریز برگزاری مسابقات قرآنی در تبریز را فرصتی برای استفاده از تلاوت قاریان ممتاز دانست و گفت: در آستانه ایام فاطمیه تبریز معطر به عطر قرآنی شده است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.