قدس آنلاین- تبریز: احمد اسدی، دونده ماراتن و مرد پله‌ای ایران، رکورد پله‌نوردی از برج میلاد تهران را که در اختیار خودش بود به مدت 8 ثانیه کاهش دهد.

مرد پله ای ایران رکورد قبلی خود را شکست+ عکس

به گزارش قدس آنلاین از تبریز،  احمد اسدی، دونده ماراتن و مرد پله‌ای ایران، رکورد پله‌نوردی از برج میلاد تهران را با زمان ۱۰ دقیقه و ۴۱ ثانیه طی کرد، رکورد قبلی پله نوردی برج میلاد نیز از آن این ورزشکار است، وی توانست رکورد خود را هشت ثانیه کاهش دهد.

اسدی که ۵ اسفندماه سال ۹۰ در مسابقات کشوری رکورد سرعت بالا رفتن از پله‌های برج میلاد تهران را با زمان ۱۰ دقیقه و ۴۹ ثانیه طی کرده بود روز گذشته با حمایت شرکت مارال چرم زمان رکورد خود را کاهش داد.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • احمد IR ۲۳:۵۴ - ۱۳۹۴/۰۴/۱۲
    0 0
    سلام عزیزان من احمد اسدیم رکورددار پله نوردی کشور و رکوردی که من تو میلاد زدم اختلاف رکوردم با مسابقات جهانی امپایر استیت نیوویورک دو دقیقه بهتر از نفر اول توماس دولد المانی هستم و سیو هشت ساله مسابقه پله نوردی در جهان بر گزار میشه و سه ساله هم رکورد جهانو زدم تو ایران و با اینکه خودم مطمعنم اول میشم تو جهان انشالله و هزینه هامو هم خودم میدم ولی متاسفانه مسعولین اصلا اهمیت. به موضوع من نمیدند من الان سه ساله حداقل نه تا اولی جهانو از دست دادم و زندگیم هم نابود شده تو راه ورزش من خیلی به این مسعولین متاسفم