رئیس فراکسیون اصول‌گرایان مجلس گفت: وزیر کشور نگفته که فضای سیاسی کشور آلوده به پول کثیف است.

وزیر کشور نگفته که فضای سیاسی کشور آلوده به پول کثیف است

به گزارش خبرنگار سیاسی خبرگزاری تسنیم، غلامعلی حدادعادل رئیس فراکسیون اصول‌گرایان مجلس شورای اسلامی عصر امروز در حاشیه مراسم ختم مرحوم صادق طباطبایی در جمع خبرنگاران در مورد شخصیت اخلاقی مرحوم طباطبایی، گفت: مرحوم دکتر طباطبایی از شخصیت‌هایی بودند که اول انقلاب همراه با حضرت امام از پاریس به امام آمدند و کسانی که با مبارزات سیاسی دانشجویان ایران در اروپا آشنا بودند با نام ایشان و فعالیت‌های‌شان آشنا بودند.

وی افزود: مرحوم طباطبایی در اول انقلاب هم در دولت موقت فعالیت داشتند و یکی از چهره‌های خوش‌نام بودند و از خصوصیات وی این بود که در واقع قبل از انقلاب به دلیل اینکه مورد اعتماد حضرت امام(ره) بودند، هم به سبب انتصاب‌شان به بیت آیت‌الله سبحانی و هم به سبب خویشاوندی‌شان با امام مورد اعتماد ایشان بودند و نقش رابط را بین امام و دانشجویان خارج از کشور ایفا می‌کردند.

نماینده مردم تهران در مجلس تأکید کرد: مرحوم طباطبایی خدمت‌گذار بودند که امیدوارم خدا رحمت‌شان کند. انشاءلله این انقلاب در مسیری که امام تعیین کردند، ادامه داشته باشد.

حدادعادل در پاسخ به این سؤال که نظر شما در مورد اظهارات وزیر کشور مبنی بر اینکه گفته‌ بودند "پول‌های کثیفی وارد سیاست و بحث انتخابات می شود"، گفت: ایشان هشدار داده بودند نه اینکه این اتفاق افتاده است. ایشان این هشدار را داده بودند که اگر جلوی این تجارت کثیف گرفته نشود ممکن است پول از هر کجایی سر در بیاید، اما این به آن معنا نبوده که بگوید فضای سیاسی کشور ما آلوده به چنین امری است.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.