هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتسال با پیروزی تیم‌های مدعی تأسیسات دریایی و گیتی پسند اصفهان پیگیری شد.

 پیروزی تأسیسات و گیتی پسند و نیمه تمام ماندن یک بازی

هفته بیست‌وچهارم مسابقات فوتسال لیگ برتر باشگاه‌های کشور از ساعت 16 امروز (جمعه) با برگزاری هفت دیدار همزمان در شهرهای مختلف پیگیری شد که در این دیدارها تیم‌های مس سونگون، شهیدمنصوری قرچک، شرکت ملی حفاری، تأسیسات دریایی و گیتی پسند اصفهان مقابل حریفان خود به پیروزی رسیدند، دیدار مقاومت البرز - پایاسازه تبریز به نتیجه تساوی 2 بر 2 انجامید و بازی شهرداری ساوه - شهروند ساری نیمه تمام ماند.

در حساس‌ترین بازی امروز تیم صدرنشین تأسیسات دریایی تهران در شهر مشهد به مصاف فرش‌آرا رفت که در این بازی موفق شد، شکست 5 بر 2 را به میزبان خود تحمیل کند. برای تأسیسات در این بازی علی ابراهیمی (3 گل)، محمد زارعی و محمدرضا سنگ‌سفیدی موفق به گلزنی شدند و گل‌های تیم فرش‌آرا توسط رحمان سارانی و فرهاد توکلی به ثمر رسید. شاگردان وحید شمسایی با این پیروزی 47 امتیازی شده و همچنان صدرنشین جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال باقی ماندند. فرش آرای مشهد هم با 30 امتیاز در رده هشتم جدول ایستاد.

گیتی پسند اصفهان نزدیک‌ترین تعقیب‌کننده تأسیسات دریایی نیز امروز در خانه خود جشنواره‌ای از گل به راه انداخت و با نتیجه 8 بر 3 از سد تیم ماهان تندیس قم گذشت. سعید تقی‌زاده، محمد طاهری، سعید افشاری و مهدی جاوید (هر کدام دو گل) گلزنان تیم گیتی پسند در این بازی خانگی بودند و علیرضا وفایی، محمد کرمانی و اولاد قباد برای ماهان موفق به گلزنی شدند. پیروزی مقابل تندیس قم، گیتی پسند را 46 امتیازی کرد و جایگاه این تیم را در رده دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر فوتسال استحکام بخشید.

 امروز همچنین در ساوه تیم‌های شهرداری این شهر و شهروند ساری به دیدار هم رفتند که این بازی به علت اعتراض تیم میهمان به نقص فنی اسکوربورد سالن در پایان نیمه نخست نیمه تمام ماند. کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال نتیجه این دیدار را که با نتیجه تساوی یک بر یک متوقف شد، مشخص خواهد کرد.

- در زیر می‌توانید نتایج کامل هفته بیست‌وچهارم لیگ برتر فوتسال را ببینید:

گیتی‌پسند  8 - ماهان تندیس قم 3
شهرداری ساوه  یک - شهروند ساری یک (این دیدار نیمه تمام ماند)‌
شرکت ملی حفاری 2 - فردوسی مشهد یک
مقاومت البرز 2 - پایاسازه تبریز 2
دبیری تبریز 4 - شهید منصوری قرچک 8
مس سونگون یک - میثاق تهران صفر
فرش‌آرا مشهد 2 - تأسیسات دریایی تهران 5

جدول رده بندی لیگ برتر فوتسال به شرح زیر است:
1- تأسیسات دریایی 47 امتیاز
2- گیتی پسند اصفهان 46 امتیاز
3- مس سونگون 42 امتیاز
4- شرکت ملی حفاری 41 امتیاز
------------------------------------------------------
12- مقاومت البرز 24 امتیاز 
13- پایاسازه 20 امتیاز
14- شهرداری ساوه 18 امتیاز (یک بازی کمتر)

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.