قدس آنلاين-ايلام: شهردار ایلام گفت: به دليل نبود هم افزايي و هم فكري با اعضاء شوراي شهر ايلام، از سمت خود استعفاء داده ام و مصرانه آن را دنبال مي كنم.

اخبار ضد و نقيض از استعفای شهردار ايلام!

به گزارش قدس آنلاين از ايلام، مهندس حبيب اله منصورپور در گفتگوي اختصاصي با خبرنگار ما با بيان اينكه اعضاء شوراي شهر ايلام تا كنون و هر چند وقت يك بار با طرح سؤلات كلي، مبهم و بدون مصداق، طرح سؤال داشته و يكبار نيز اقدام به استيضاح نموده اند، اظهار داشت: آن استيضاح پشت درهاي بسته و بدون حضور رسانه ها برگزار شد و رأي نياورد و ارائه خدمت به شهروندان ادامه يافت.

وي با اشاره به اينكه اخيراً و با امضاء 8 نفر از اعضاء شوراي شهر چند سؤال كلي و مبهم ديگر مطرح شده است، افزود: بنده به عنوان خادم مردم آمادگي كامل دارم كه به سؤالات شفاف، مصداقي، جزئي و بدون ابهام، در برابر شورائيان، افكار عمومي و رسانه ها به صورت صريح پاسخ دهم.

شهردار ايلام با تأكيد بر اينكه استعفا داده ام و آن را مصرانه دنبال مي كنم، بيان داشت: متن استعفاء به يكي از معتمدين استان تحويل شده تا به شوراي شهر ايلام تحويل داده شود.

مهندس حبيب اله منصورپور با بيان اينكه اميدوارم كه اعضاي شوراي شهر پس از ملاحظه استعفاء سريعاً تشكيل جلسه دهند و با آن موافقت كنند، يادآور شد: اگر اعضاي شوراي شهر بر استيضاح اصرار دارند، تنها در صورتي در جلسه استيضاح حضور مي يابم كه جلسه استيضاح علني و با حضور رسانه ها برگزار شود تا بتوانم علاوه بر پاسخ شفاف به سؤالات مطروحه اعضاء شوراي شهر، ناگفته هاي خود را نيز به اطلاع افكار عمومي برسانم.

وي ارائه خدمت صادقانه به شهروندان را سعادتي عظمي ارزيابي و تصريح كرد: اميدوارم كه اعضاي شوراي شهر با دقت و تدبير در اين راه گام بردارند و با اتخاذ تصميم مناسب، در اين واپسين روزهاي پايان سال، خدمات شهرداري را مختل ننمايند.

*- هنوز هيچ استعفايي به شوراي شهر واصل نشده است!

رئيس شوراي اسلامي شهر ايلام نيز در گفتگو با خبرنگار ما با بيان اينكه هنوز هيچ متن استعفايي از سوي حبيب اله منصور پور شهردار ايلام به شورا واصل نشده است و انتشار اخباري در رسانه ها مبني بر اينكه شهردار استعفايش را به شورا تحويل داده است، قوياً تكذيب مي شود، گفت: شوراي شهر اخيراً از ايشان طرح سؤال داشته است و وي موظف است در فرجه قانوني به سؤالات شورا پاسخ و اعضاء را قانع نمايد.

حسين جوكار با اشاره به اينكه اگر متن استعفايي از سوي شهردار به شورا واصل شود، اعضاء در اولين فرصت تشكيل جلسه خواهند داد و اتخاذ تصميم خواهند نمود، اظهار داشت: طرح سؤال، استيضاح و بررسي استعفاء از وظايف قانوني شورا است و اعضاء براي ارائه خدمت بيشتر و بهتر به شهروندان از اين حق قانوني خود به خوبي بهره خواهند برد.

وي تعيين محل، مكان و نحوه استيضاح را حق قانوني شورا برشمرد و افزود: اميدوارم كه اعضاء شوراي شهر با سعه صدر، ذكاوت و تيزبيني در اين خصوص تصميم گيري نهايي را به عمل آورند.

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 4
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • مرتضی IR ۱۶:۵۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
    1 0
    استان ایلام روابط جای خودرا به ضوابط داده است. همش پارتی بازی و فامیل گرایی انگار شده تبعیدگاه کارمندان دولت
  • محمدنقی IR ۲۱:۲۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۰۹
    0 0
    ما که از شهردار راضی بودیم(تعدادی از جوانان شهر ایلام)
  • میعاد IR ۲۰:۱۷ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۹
    0 0
    خدا میدونه چی پشت پرده بوده! ولی فقط اینو میدونم آقای منصورپور باوجود اینکه هیچ سابقه ای مرتبط به پست شهردار شدن رو نداشت به وسیله فامیلی و دقبیله گرایی اومد چندماه شهردار مردم بدبخت و ساده ایلام شد میخام بدونم چیکار کرد؟ آیا تعریض 1خیابان اونم با حذف و کم کردن پیاده رو کاره سختیه ؟؟؟!! چرا نرفت استیضاح بشه؟
  • ناشناس IR ۲۰:۱۹ - ۱۳۹۳/۱۲/۱۹
    0 0
    خدا میدونه جریان چی بوده!