حمید رضا عرب:برد قاطعانه پرسپوليس مقابل لخويا تمام برنامه هاي نژادفلاح كه در حكم تازه اش نوشته شده، قائم مقام باشگاه پرسپوليس با اختيارات مديرعامل را برهم زد. 

 حمايت اجباري نژاد فلاح از درخشان!

نژاد فلاح پس از آنكه از سوي وزارت ورزش و جوانان به جاي طاهري، سرپرست سابق اين باشگاه نشست بشدت علاقه‌مند بود كه درخشان را به دليل كسب نتايج ضعيف پس از داربي كناربزند. او با افشين قطبي نيزگفت و گوهايي انجام داده بود و عميقاً به دنبال بازگرداندن او به پرسپوليس بود، اما مخالفت برخي ازپيشكسوتان باشگاه كه دستي بر امورات باشگاه داشتند، سبب شد درخشان به اجبار بر مسند كار باقي بماند. در يكي از نشستهايي كه نژاد فلاح با مصطفي قنبرپور، مشاورعالي باشگاه پرسپوليس برگزار كرد، به وي گفت، مي خواهد قطبي رابه ايران بازگرداند، اما قنبرپور از نژاد فلاح خواسته بود، هرگز در اين مقطع كادر فني را تغيير ندهد و دست از حمايت نكشد.

نژاد فلاح هم با اكراه درخشان را حمايت كرد و در رسانه ها طوري حرف مي زد كه انگار حامي درجه يك درخشان است، اما هرگز چنين نبود و حتي او مقدمات بازگشت قطبي به فوتبال ايران را نيزچيده بود و مذاكراتي با حاج باقر داشت تا زمينه ساز بازگشت وي شود.

آخرين مصاحبه اي كه ازنژاد فلاح ديديم نيزاين علاقه و دلبستگي را تأييد مي كند. او اگرچه ازدرخشان دوباره حمايت كرد، اما بدون ملاحظه كاري علاقه اش به قطبي را نمايان و حتي اعلام كرد، ملاكش سه بازي اخيرپرسپوليس است كه اين درحقيقت بدان معناست كه توجهي به برتري مقابل لخوياي قطرندارد و شايد اگرفضاي عمومي اجازه مي داد،‌ درخشان را پس ازاين پيروزي نيزازكاربركنارمي كرد.

 نژادفلاح ناچاراست تا نقطه نامعلومي پاي سرمربي كنوني سرخها بايستد و او را حمايت كند. اين رويه ممكن است بابردهاي ديگري كه پرسپوليس درآسيا به دست مي آورد، ادامه داشته باشد كه درخشان نيزدرپي اين مهم است و با علم به اينكه نژادفلاح مي خواهد او را بركناركند، پيش مي تازد. درخشان از مسأله نارضايتي نژادفلاح كاملاً آگاه است و حتي در محافل خصوصي بشدت ازرفتارهاي اين مدير به خاطر مذاكره با قطبي گله كرده است، اما او نيزسياست سكوت را پيش كشيده و حرفي درباره اين ماجرا به زبان نمي آورد تا اوضاع مطلوب پرسپوليس آشفته نشود و پرسپوليس با آرامش به بازي آينده مقابل بنيادكار ازبكستان برسد. ديداري كه براي درخشان اگربا برتري همراه باشد، حكم تداومش روي نيمكت سرخها را درپي خواهد داشت و چنانچه با شكست همراه شود، جايگاهش را دراين تيم سست خواهد كرد. درخشان نيزخودش را آماده روزي كرده كه اگربه جايش قطبي را بگمارند، درباره چرايي حضوراين مربي در پرسپوليس حرفهايي به زبان آورد كه تاكنون به زبان نياورده است.

او در موضع كاملاً مخالف با قائم مقام باشگاه پرسپوليس قراردارد و اگر روزي به دست نژاد فلاح از كار كنار گذاشته شود، با مصاحبه اي آتشين عوامل بازگرداندن قطبي به فوتبال ايران را به نقد خواهد كشيد. درخشان اكنون آتش زير خاكستراست، اما مي كوشد لبخند بزند، چيزي نگويد و لب فرو ببندد تا شايد در روزهاي آینده بردهاي ديگري از راه برسد و او جايگاهش را در اين تيم محكم تر ببيند. شايد اوضاع طوري پيش برود كه حميد در نهايت روي نيمكت سرخها بماند و نژاد فلاح بركنار شود. كسي چه مي داند؟!  .

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.