۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۲۲:۵۷
کد خبر: 267951
اخبار ويژه / خشکبارهای سمی؟

محکومیت6 ایرانی به حبس ابد

ایسنا: یک دادگاه در امارات، 6مرد ایرانی را به اتهام دست داشتن در پرونده ربایش عباس یزدان پناه تاجر ایرانی تبعه انگلیس به حبس ابد محکوم کرده است. عباس یزدان پناه یک ایرانی تبار تبعه انگلیس است که در ژوئن 2013 در دوبی ربوده شد. همسر وی پس از این حادثه مدعی شد سرویس اطلاعاتی ایران پشت این آدم ربایی قرار دارد.

 

خشکبارهای سمی؟

مهر:علی محسنی، معاون دفتر امور میوه‌های سردسیری و خشک وزارت جهاد کشاورزی گفت: توصیه ما به مردم این است که انواع دیگر خشکبار را جایگزین فندق کنند، زیرا این کار بهتر از آن است که از فندقهای خارجی و قاچاق استفاده کنند، زیرا احتمال آلودگی خشکبار قاچاق (بادام و فندق) به سم آفلاتوکسین زیاد است.

 

تعطیلی یک برنامه با فشار دو مسؤول!

جهان: خبرها حاکی است توقف برنامه زنده، «متن - حاشیه» از سیما با فشار دو تن از مقامهای اجرایی بوده است.

 

به جای پولتان رب گوجه فرنگی بگیرید!

گروه سیاسی: یکی از شرکتهای تولید کننده موادغذایی  که در گذشته به فروش سهام اقدام کرده بوده و اکنون دچار مشکلات مالی شده است، به سهامداران خود گفته آنها می‌توانند به جای پول خود رب گوجه فرنگی ببرند!

 

اظهارات وزیر کشور هشدار بود

مهر: غلامعلی حداد عادل - رئیس فراکسیون اصولگرایان- با اشاره به سخنان وزیر کشور که عنوان کرده بود پولهای کثیفی وارد سیاست شده است، گفت: وزیر کشور بصراحت نگفتند این موضوع اتفاق افتاده است، اما هشدار دادند اگر جلوی این تجارت کثیف گرفته نشود این پول از همه جا سر در می آورد.

 

طعنه مضحک صهیونیستها به ایران

فارس: وزارت خارجه رژیم صهیونیستی در اقدامی تمسخرآمیز در صفحه فیس‌بوک خود نوشت ایران برنده بهترین بازیگر جایزه اسکار ۲۰۱۵ شده است!.

 

دفاع وزیر از مارلبرو!

فارس: مصطفی‌ افضلی‌فرد - دبیر کمیسیون اصل ۹۰ مجلس- گفت: با وجود خسارتهای زیاد واردات بی‌رویه کالاها به توسعه کشور و به رغم صهیونیستی بودن سیگار مارلبرو، ما شاهد دفاع تمام قد وزیر صنعت از واردات این سیگار و قانونی دانستن این اقدام هستیم.

 

لغو پرواز پس از ساعتها سرگردانی

عصرایران: مسافران پرواز شرکت هواپیمایی ایران ایرتور مسیر اصفهان - اهواز روز پنجشنبه گذشته پس از ساعت ها سرگردانی در فرودگاه شهید بهشتی اصفهان از سفر بازماندند.

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.