قدس آنلاین؛ با ما همراه باشید با مروری بر صفحات اول برخی از روزنامه های امروز.

از "احمدی نژاد در سفر فرااستانی" تا "ترک سالن هنگام نطق نتانیاهو"

ترک سالن هنگام نطق نتانیاهو

امروز نیز، به مانند روزهای گذشته، در لا به لای تیترهای صفحات اول روزنامه ها، تیترهای مرتبط با اخبار هسته ای، به چشم می خورد.

روزنامه "قدس" در صفحه اول خود از اعتراف "جیمز کلاپر" در نشست سنا نوشت. در تیتر یک این روزنامه می خوانیم: "مدیر اطلاعات ملی آمریکا: ایران بمب هسته ای نمی سازد"

روزنامه "قانون" نیز در یکی از تیترهای فرعی اش نوشت: "کری: مخالف تحریم های جدید هستم"

"مردم سالاری" نیز از در یکی از تیترهای خود از قول "مسئول سیاست خارجه اتحاد اروپا" می نویسد: "به توافق هسته ای با ایران نزدیک شده ایم"

روزنامه "جوان" هم در تیتر یک خود، از عنوان "باز هم خوشبینی به مذاکرات هسته ای" استفاده کرده است. این روزنامه در این خصوص می نویسد: "در مذاکرات هفته قبل ژنو با حضور صالحی و فریدون تحولات قابل ملاحضه ای رخ داده است"

روزنامه "آرمان امروز" نیز از قول رئیس جمهور تیتر زد: "آمریکا نبود، 2004 به توافق می رسیدیم"

"ابرار" هم از قول "جن ساکی" نوشت: "کری و ظریف هفته آینده در سوئیس"

روزنامه "اسرار" هم از قول "صالحی" تیتر زد: "در گفتگو با آمریکا نتایج خوبی گرفتیم"

روزنامه اقتصادی "آسیا" نیز تیتر یکی به این شرح داشت:"دیدار پشت پرده جان کری با دموکرات های کنگره: هنگام نطق نتانیاهو، سالن را ترک کنید!"

این روزنامه همچنین می نویسد: "بسیاری از سناتورهای دموکرات سنا و کنگره تصمیم دارند هنگام سخنرانی نتانیاهو، سالن را ترک کنند"

***

احمدی نژاد در سفر فرااستانی

روزنامه "قانون" نیز با بیان اینکه "بر خلاف ادعاي اطرافيانش، عزم احمدي‌نژاد براي بازگشت به دنياي سياست جدي است؛ دنيايي كه شايد خيلي منتظر حضور مجدد او نيست، با اين حال با نزديك شدن به انتخابات مجلس دهم ، حضور احمدي نژاد در عرصه سياست و رسانه‌ها  پر رنگ‌تر مي‌شود."؛ در تیتر یک خود نوشت: "احمدی نژاد در سفر فرااستانی: آن مرد «به ترکیه» رفته است"

روزنامه "همدلی" نیز در تیتر یک خود نوشت: "سخنگوی وزارت خارجه تایید کرد: سفر بودن هماهنگی احمدی نژاد به ترکیه"

***

تنگه هرمز، اهرم تحریم در برابر تحریم

نهمین رزمایش بزرگ پیامبر اعظم(ص) سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در حالی بعد از سه روز در جنوب کشور، دریای عمان و تنگه هرمز پایان یافت که آمریکایی‌ها بیش از همه به اهمیت پیام این رزمایش واقف هستند.

روزنامه "کیهان" در تیتر یک خود نوشت: "پیام رزمایش بزرگ پیامبر اعظم (ص): تنگه هرمز، اهرم تحریم در برابر تحریم"

روزنامه "حُسبان" نیز در تیتر یک خود از قول رئیس جمهور نوشت: "آمریکا باید قدم های لازم را در برگشت از مسیر اشتباه بردارد"

***

دکترهای بیکار!

30درصد افراد بیکار تحصیل کرده هستند. امروز نیز از قول وزیر علوم در روزنامه "جام جم" می خوانیم: "فارغ التحصیلان دکتری به جمع بیکاران می پیوندند"

***

روحانیون پشت روحانی

دولت تدبیر و امید چهاردهمین سفر استانی‌اش را به شهر مقدس قم اختصاص داد، سفری که رئیس‌جمهوری در آن از روز چهارشنبه تا شامگاه پنجشنبه از سوی علما و مراجع مذهبی قم و نیز از سوی مردم این شهر به گرمی مورد استقبال قرار گرفت.

روزنامه "جمهوری اسلامی" در تیتر یک خود نوشت: "در سفر قم مطرح شد: حمایت مراجع عظام تقلید از دولت یازدهم"

روزنامه "ایران" نیز گزارشی از این سفر 2 روزه رئیس جمهور به قم منتشر کرده است. در تیتر اول این گزارش می خوانیم: "روحانی: علما رابط ملت و دولت باشند"

"ابتکار" از "حمایت از رئیس جمهوری؛ از مراجع عظام تا تریبون نماز جمعه" خبر می دهد و در تیتر یک خود می نویسد: "روحانیون پشت روحانی"

روزنامه "رسالت" نیز در تیتر یک خود نوشت: "مراجع تقلید در دیدار رئیس جمهور تاکید کردند: "ایجاد اشتغال، رفع موانع تولید و گرانی"

 

 

برچسب‌ها

پخش زنده

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.